Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه تلویزیونی ترکیه به بررسی تغییرات بازیکنان تیم ترابزون‌اسپور از جمله مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی در نخستین بازی فصل جدید سوپر لیگ این کشور پرداخت. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Ntvspor ترکیه، پنج بازیکن با تصمیم اونال کارامان، سرمربی ترابزون‌اسپور برای نخستین‌بار در ترکیب این تیم در بازی سوپرلیگ ترکیه برابر تیم قاسم‌پاشا اسپور به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از تغییرات تیم ترابزون‌اسپور بر خلاف بازی اخیر مرحله سوم حذفی لیگ اروپا برابر تیم اسپارتا پراگ جمهوری چک نیمکت‌نشینی مجید حسینی، مدافع ایرانی بود.

بر اساس این گزارش، بازیکنانی که برای نخسین‌بار در ترکیب ترابزون‌اسپور در سوپرلیگ ترکیه به میدان رفتند از جمله خریدهای تابستانی این تیم بودند.

تیم ترابزون‌اسپور بامداد امروز (دوشنبه) در زمین تیم کاسیم‌پاشا اسپور به تساوی یک - یک بسنده کرد. سنول گونش، سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه یکی از تماشاگران ویژه این بازی بود.

اکیپ: سامان قدوس بازیکن امیدوارکننده آمیا است

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون‌اسپور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون اسپور سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلافوئنته: برای استفاده از یامال باید محتاط باشیم

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا به این نکته اذعان کرد که برای استفاده از لامین یامال در ترکیب تیمش باید محتاطانه عمل کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس دلافوئنته که شاگردانش بامداد امروز (چهارشنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید مقابل برزیل به تساوی 3-3 رضایت دادند، پس از این مسابقه گفت: نقاط مثبتی در بازی‌مان مقابل برزیل وجود داشت و چیزهایی از این بازی آموختیم. ما بازی را با قدرت تمام کردیم و احساس می‌کنیم می‌توانیم به‌عنوان تیمی پیشرفت کنیم.

وی همچنین در تمجید از مهاجم 16 ساله‌اش اظهار داشت: لامین یامال عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه کرد، اما ما باید برای استفاده از او محتاط باشیم. یامال ویژگی‌هایی دارد که ما از تیم می‌خواهیم. ما بازیکنانی در سطح جهانی داریم که این تیم را هیجان‌انگیز می‌کنند و همین انتظارات از این تیم را بالا می‌برد.

تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در پایان خاطرنشان کرد: چنین عملکردهایی کار من را خیلی سخت‌تر  می‌کند چون بازیکنان خوب زیادی در ترکیب داریم که باید از بین آنها انتخاب کنم و این نکته خیلی خوبی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • دلافوئنته: برای استفاده از یامال باید محتاط باشیم
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا؛ کامبک به سبک آلبی‌سلسته
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • مهم‌ترین تغییر تیم ملی؛ سیدحسین حسینی پس از بیانیه جنجالی فیکس شد!
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با ترکمنستان
  • فنرباغچه قید ترکیه را زد، به لالیگا می‌رویم!
  • پسران حسینی دور هم جمع شدند(عکس)