Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@16:44:25 GMT

علت فوت اعضای خانواده پنج نفره در لاوان چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۷۸۷۱

علت فوت اعضای خانواده پنج نفره در لاوان چه بود؟

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در توضیح جزئیات فوت اعضای خانواده ۵ نفره در لاوان گفت: هیچ‌گونه دلیل و مدرکی دال بر وقوع جنایت در آن محل به دست نیامده برابر اعلام اولیه پزشک قانونی فوت اعضای این خانواده براثر استنشاق گاز مونوکسید کربن ناشی از سهل‌انگاری خود خانواده بوده است.

سرهنگ عبدالمجید کرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام و اطلاعات مردمی مبنی بر مرگ دسته‌جمعی یک خانواده در جزیره لاوان بلافاصله عوامل انتظامی شهرستان بندرلنگه و دو اکیپ از مأموران مبارزه با قتل و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برابر بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد اعضای یک خانواده که به‌عنوان کارگر شرکت پالایش نفت به مدت سه ماه در جزیره لاوان سکونت داشته‌اند در منزل ویلای و مسکونی به طرز مشکوکی فوت کرده‌اند.

این مسئول انتظامی با تأکید بر اینکه با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان هیچ‌گونه دلیل و مدرکی دال بر وقوع جنایت در آن محل به دست نیامده است، اظهار کرد: طبق بررسی اولیه پزشک قانونی و کالبدشکافی اجساد مشخص شد از فوت اعضای این خانواده ۵ نفره که شامل پدر، مادر، دو دختر و یک پسر بوده قریب به بیست روز گذشته که براثر گرمای زیاد متأسفانه اجساد دچار فساد شده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه برابر اعلام اولیه پزشک قانونی فوت اعضای این خانواده براثر استنشاق گاز مونوکسید کربن ناشی از سهل‌انگاری خود خانواده بوده است، خاطرنشان کرد: بررسی کارشناسی و تخصصی علت فوت این خانواده در حال بررسی است و پس از دریافت نظریه کتبی پزشک قانونی مراتب به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: پلیس آگاهی هرمزگان فوت خانواده 5 نفره جزیره لاوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسردگی شدید میان اعضای یک خانواده منتقل می‌شود

ایتنا - یک مطالعه جدید تأیید کرد که ارتباط نزدیکی بین بروز افسردگی مقاوم به درمان و میزان بالای آن در میان بستگان درجه یک وجود دارد.
یک مطالعه جدید تأیید کرد که ارتباط نزدیکی بین بروز افسردگی مقاوم به درمان و میزان بالای آن در میان بستگان درجه یک وجود دارد.

به گزارش ایتنا، این مطالعه نشان داد که بستگان افراد مبتلا به افسردگی مقاوم به درمان، که به عنوان TRD نیز شناخته می‌شود، 9 برابر بیشتر در معرض ابتلا به آن هستند.

طبق گزارش CNN، افسردگی TRD اغلب به درمان‌های تایید شده مانند روان درمانی و داروهای ضد افسردگی پاسخ نمی‌دهد. پس از اینکه دو دوره داروهای ضد افسردگی مختلف نتوانستند علائم بیمار را کاهش دهند، می توان این نوع از افسردگی را تشخیص داد.

محقق ارشد دکتر چنگ تا لی، استاد کالج پزشکی در تایپه، خاطرنشان کرد که این مطالعه، انتقال ژنتیکی افسردگی مقاوم به درمان را در بین خانواده‌ها و ارتباط آن با سایر اختلالات روان‌شناختی عمده را تایید می‌کند.

اعضای خانواده افراد مبتلا به افسردگی مقاوم به درمان اغلب دارای انواع دیگری از شرایط بحرانی روانی مانند اضطراب، اختلال دوقطبی، اختلال وسواس فکری-اجباری، یا افسردگی اساسی، اختلال کمبود توجه/بیش فعالی و خودکشی هستند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • افسردگی شدید میان اعضای یک خانواده منتقل می‌شود
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان