Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:59:12 GMT

توزیع بیش از ۸۸ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کرمانشاهی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۷۹۰۶

توزیع بیش از ۸۸ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کرمانشاهی

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۸۸ هزار و ۸۲۴ حلقه لاستیک میان ناوگان عمومی حمل و نقل استان کرمانشاه طی ۶۹ مرحله توزیع شده است.

وی از توزیع ۱۸ هزار و ۷۶۲حلقه لاستیک در سایز ۱۸۵/۶۵/۱۵/۱۴ خبر داد و گفت: در مرحله شهرستانی نیز ۸۰۶ حلقه لاستیک در این سایز توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان داشت: در سایز ۷۰۰  -۱۶ نیز ۲۴۷۰ حلقه لاستیک در مجموع مراحل و در مرحله شهرستانی ۲۲۲ حلقه لاستیک تحویل ناوگان عمومی حمل و نقل استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت: در سایز ۷۵۰-۱۶ یک هزار و ۹۸۶ حلقه لاستیک طی مجموع مراحل توزیع لاستیک و ۱۷۰ حلقه نیز در مرحله شهرستانی تحویل شده است.
وی از توزیع ۱۴۸۴ حلقه لاستیک در سایز ۸۲۵-۱۶ خبر داد و گفت: در مرحله شهرستانی هم ۱۴۸ حلقه لاستیک در این سایز توزیع شده است.

کرمی با بیان اینکه در سایز ۲۳۵*۱۷۵ نیز ۲۱۲ حلقه لاستیک توزیع شده عنوان کرد: در سایز ۱۰۰۰-۲۰ نیز ۴۴۴ حلقه لاستیک طی مجموع مراحل توزیع و ۲۶ حلقه نیز در مرحله شهرستانی تحویل شده است.

وی ادامه داد: در سایز ۱۱۰۰-۲۰ هم ۲۲۴ حلقه لاستیک و در مرحله شهرستانی ۴۸ حلقه لاستیک تحویل ناوگان عمومی حمل و نقل استان کرمانشاه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین در سایز ۱۲۰۰ -۲۰ هم ۶۹۴ حلقه لاستیک طی مجموع مراحل و در مرحله شهرستانی هم ۲۶۸ حلقه لاستیک توزیع شده است.

کرمی از توزیع  ۴۴ حلقه لاستیک در سایز ۱۳*۲۲۵ خبر داد و گفت: در سایز ۱۲۰۰-۲۴ نیز ۲۴ هزار و ۹۹۵ حلقه لاستیک در مجموع و طی مرحله شهرستانی هم ۶۴۸ حلقه لاستیک توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در سایز ۳۱۵/۸۰/۲۲/۵ بیش از ۲۶ هزار حلقه لاستیک طی همه مراحل و در مرحله شهرستانی هم ۶۷۲ حلقه لاستیک توزیع شده خاطرنشان کرد: ۱۱ هزار و ۴۳۱ حلقه لاستیک نیز در سایز ۳۸۵/۶۵/۲۲/۵ طی مراحل توزیع و در مرحله شهرستانی هم ۲۱۶ حلقه لاستیک تحویل ناوگان عمومی حمل و نقل شده است.

کد خبر 4696500

منبع: مهر

کلیدواژه: لاستیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان یاسوج سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز میرزایی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۴۹۰ تن شکر خانوار در این استان در دو مرحله تأمین و توزیع شد که ۷۲ تن از آن در نمایشگاه بهاره عرضه شد.

وی افزود: همچنین شکر صنف و صنعت در چهارمحال و بختیاری در دو مرحله به میزان ۱۲۰ و ۸۰ تن، تأمین و عرضه شد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از عرضه ۲۷/۵ تن مرغ منجمد وارداتی خانوار و ۱۶ تن در نمایشگاه بهاره خبر داد و عنوان کرد: همچنین ۴۷ تن گوشت منجمد خانوار و ۶ تن بهاره تأمین و توزیع شده است.

کد خبر 6086442

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور