Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از ایجاد مرکز نوآوری در راستای بهره‌برداری از ظرفیت نخبگان شاهد و ایثارگر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، عادل مهری در نخستین نشست شورای راهبردی استارت‌آپ‌ها با حضور علیرضا دلیری مشاور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و نخبگان شاهد و ایثارگر عضو مرکز، اظهار داشت: استارت‌آپ را با عنوان شرکت نوپا ترجمه کرده‌اند، در تعریف استارت‌آپ تأکیدی وجود ندارد که حتماً حوزه فعالیت، تکنولوژی یا فناوری اطلاعات باشد ولی بسیاری از استارت‌آپ‌ها در سالهای اخیر در این زمینه‌ها شکل‌گرفته‌اند، البته گاها تاکید می‌شود که استارت‌آپ باید در حوزه فناوری‌های نوین نیز فعال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نشست، برنامه‌ریزی و ایجاد هماهنگی‌های لازم جهت بسترسازی ظرفیت‌ها در زمینه کسب‌وکار و فضای درآمدی است، افزود: افزایش کرامت انسانی، توانمندسازی، افزایش کارآمدی و اثربخشی فعالیت‌ها، توسعه مهارت‌ها و گسترش دانش شغلی کارکنان متناسب با نیازهای روبه رشد، زمانی حاصل می‌شود که هر سازمان با تنظیم برنامه‌های آموزشی و بهینه‌سازی نیازهای توسعه‌ای در فرد و توجه به اصول استمرار و جامعیت، آموزش‌هایی را تدوین و از تمام ظرفیت‌ها در جهت پیاده‌سازی آن استفاده کند.
وی با اشاره به ایجاد مرکز نوآوری جهت بهره‌برداری از ظرفیت نخبگان شاهد و ایثارگر، گفت:‌ یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، تربیت نیروی انسانی متعهد، متخصص و کارآمد در تراز جهانی به‌وسیله آموزش است.
مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر استفاده از نظرات و پیشنهادات نخبگان برای برنامه‌های آینده و ارائه راهکار برای بهبود بهره‌وری در تمامی عرصه‌های علمی و فرهنگی را یک ضرورت دانست.
در ادامه این نشست دلیری مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: ما باید برنامه مدونی را برای تحریک ذهن‌ها و خلق ایده‌های جدید جهت فرهنگ‌سازی، آموزش، تربیت و در نهایت ایجاد اتاق فکر در بنیاد شهید و امور ایثارگران داشته باشیم.
گفتنی است در این نشست مقرر شد در راستای دستیابی به اهداف فوق، دبیرخانه‌ای با موضوع ساختار و تیم‌سازی استارت‌آپ‌ها تشکیل شود، همچنین یک زیست‌بوم طراحی شود تا هر شخص با هر ظرفیت و قابلیتی بتواند ایده خود را روی صحنه پلتفرم پیاده کرده و در نهایت شورای راهبردی پاسخگو باشد، ایجاد یک صفحه اختصاصی پیام‌رسان در سایت جهت اشتغال، آموزش و اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و ایجاد یک گروه در شبکه مجازی جهت تبادل اطلاعات از دیگر مصوبات این نشست بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایجاد مرکز نوآوری دانش پژوهان تشکل شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد

نشست خبری حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و اسماییل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس برگزار شد. 

بعد از استقبال رسمی «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، دور اول مذاکرات آن‌ها برگزار شد.

در این مذاکرات، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه، «علی اصغر خاجی» دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و «خالد قدومی» نماینده حماس در تهران نیز حضور دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تکمیل زنجیره دانش‌شهر ایران با گشایش ناحیه نوآوری
  • ادامه پیگیری اولویت‌های پنج گانه وزارت علوم در سال ۱۴۰۳
  • توجه به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • شرکت‌های دانش‌بنیان، مصداق مشارکت مردم در عرصه تولید هستند
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • تصویب ۲ مصوبه برای مقابله با تخریب سیل در «رضوان کالپوش»
  • ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار‌های بین‌المللی
  • عملیاتی کردن بازار آب و ایجاد تشکل آب بران در سال جدید با جدیت پیگیری شود
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد