Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صبحی روز دوشنبه در بازدید از حوزه استحفاظی اردبیل در گردنه حیران افزود: از این تعداد ۱۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسائی، به ۱۴۴ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۴۹ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در ۴ ماه گذشته قلع و قمع شده است.

وی بیان کرد: گشت‌های راهداری بطور مرتب در جاده‌ها  حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند ۳۷۳ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسائی، برخورد و قلع و قمع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل راه و حریم آن را سرمایه ارزشمند ملی دانست و اضافه کرد: راهداران برای حفاظت و صیانت از این مهم باهمه توان شبانه روز تلاش کرده و با متخلفین با قاطعیت برخورد می‌کنند

صبحی نصب بیش از هزارو۸۰۰ عدد تابلوی الزامی در راه‌ها را یادآور شد و گفت:در مدت یاد شده ۶۷۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی توسط راهداران در جاده‌های  استان اردبیل نصب شده است.

وی گفت: ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت در نقاط مختلف استان اردبیل توسط راهداران انجام شده و ۲۰ کیلومتر دیگر نیز در دست اجراست.

او اضافه کرد: راهداران همچنین در مدت یادشده شستشوی ۸ هزارو ۳۵۰ عدد تابلو، تسطیح ۷۸۵ کیلومتر راه، اصلاح ۳ هزارو ۷۰۰ مترطول شیب شیروانی راه‌ها و هزارو ۱۳۲ شاخه گاردریل را تعمیر و نصب کنند.

۶۰۱۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستایی جهربه پشوئیه شهداد

دریافت 13 MB کد خبر 6088333

دیگر خبرها

  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستایی جهربه پشوئیه شهداد
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد