Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در مراسم اهدا پرچم‌های اهدایی ازحرم امیرالمومنین به مساجد ریگان گفت: این پرچم‌ها در بین هئیت امنای مساجد وامام جماعت مساجد ریگان توزیع شد.

او اظهار کرد: این پرچم‌ها در روز عید غدیر در روستا‌های محروم شهرستان در بین مردم این روستا‌ها در قالب کاروان توزیع می‌شود تا مردم از فیوضات ان‌ها برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ریگان بیان داشت: به مناسبت عید سعید غدیر خم برنامه‌های مختلفی در شهرستان ریگان برگزار خواهد شد که جشن بزرگ عید سعید غدیر خم با حضور اقشار مختلف مردم در حوزه علمیه شهرستان برگزار خواهد شد.

رنجبر ماهانی عنوان داشت: همایش بزرگ سادات شرق کشور با حضور سادات استان‌های شرقی کشور در شهرستان ریگان د ر بخش گنبکی برگزار خواهد شد.

اوافزود: برپایی ایستگا‌های صلواتی در بیش از ۷۰ نقطه از شهرستان ریگان از جمله برنامه‌های عید غدیر در شهرستان ریگان می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اهداپرچم حرم امیرالمومنین به مساجدریگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم مطهر پرچم گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تکریم ایتام در بخش سندرک برگزار شد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب ، خانه طلاب مدرسه علمیه حضرت امیرالمؤمنین (ع) سندرک با همکاری کمیته امداد حضرت امام (ره) و آموزش و پرورش منطقه با دعوت از ایتام مکلف(پسر و دختر) بخش سندرک، بیش از ۸۰ نفر از ایتام را با اجرا برنامه فرهنگی، اعطاء بسته فرهنگی و بسته معیشتی مورد تکریم قرار داد.

هدف از برگزاری طرح تکریم ایتام، یک سنت حسنه اطعام و افطار ایتام و نیازمندان روزه دار است که مورد تأکید دین مبین اسلام بوده و همواره در بیان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به آن اشاره و توصیه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • برپایی مراسم احیاء شب‌های قدر در ۴ هزار نقطه استان کرمان
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • توزیع ۵ تُن خرما توسط یک فرد نیکوکار بین خانواده‌های ایتام هرمزگانی
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • طرح تکریم ایتام در بخش سندرک برگزار شد
  • ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان
  • ماه خدا و بهارقرآن در روستا‌های ریگان
  • با چوچاپ و موسیقی سنتی در مقبره شاه خورشیدِ ریگان