Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ اخلاق درآموزش وپژوهش، روابط درمانگر وبیمار مباحث اخلاقی مربوط به عمل سزارین به درخواست بیمار، انتظارت اخلاق حرفه‌ای ازمتخصصین ونحوه ارایه خبر‌های ناگواردرحرفه پزشکی ومهارت کنترل چشم از جمله مباحث اصلی سخنرانان دراین همایش بود.

علیرصا آرمانی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان دراین همایش دخالت‌های بین بخشی، رحم اجاره‌ای وسقط جنین، مسایل متعدد اخلاقی درحوزه پیوند اعضا واهدای بافت و تعارض منافع رو ازچالش‌های پزشکی در زنجان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام شیرمحمدی، مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان هم افزود: رعایت اخلاق و احساس مسولیت و پاسخگویی متناسب با وضیعت بیماران و رعایت شان منزلت انسانی ارکان اصلی در اخلاق و آداب پزشکی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان هم درمانگر بودن، آموزش دهنده، تشخیص دهنده درست مدافع حقوق سلامتی بیمار، تسلی بخش و ارامش دهنده بیمار، پژوهشگر بودن را از رسالت‌های اخلاقی و اجتماعی پزشک در جامعه نوین اعلام کرد.

قزلباش افزود: همدردی کردن پزشک با بیمار با شرایط کنونی جامعه یک ضرورت است.

دکتر احمدعلی نوربالا، استاد روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی دیگر سخنران این همایش گفت:متخصصین روانپزشک درارتباط خودبا بیماران به دلیل مصالح بیماران و خانواده انان باید اصول احترام به استقلال بیمارو رازداری و وفاداری را رعایت کند.

 

انتهای پیام/ر

ضرورت اخلاق درآموزش وپژوهش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی پیوند اعضا پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۶ تهران گفت: برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت با هدف بهبود کیفیت هوا ، یکی از ابزارهای ارتقای سلامت شهروندان است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید