Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسن نیوز: امیر حیات مقدم گفت: برخورد مسولین باید همواره یادآور اسلامی بودن مملکت باشد و برخورد‌های خلاف اخلاق به هیچ وجه پذیرفته نیست.

تمام مسولین ارشد باید حتما یک خط و یا کانال ارتباطی مستقیم با مردم داشته باشند که مردم مظلوم بتوانند به صورت پیامک و یا واتس آپ و یا ایمیل و یا راه دیگر با ایشان در تماس باشند و مشکلات خصوصی و یا پیشنهاد‌های ایشان شنیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردمی بودن مسولین باید به صورت کاملا واضح دیده شود و این وظیفه همه مدیران نظام اسلامی است.

مدیرانی که بر خلاف این قواعد حرکت میکنند نباید جایی در نظام اسلامی داشته باشند.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: مدیران ارشد کانال ارتباطی مستقیم مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار مردم بی دفاع هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیام های جداگانه ای به «عالیجناب پاتریارک کیریل رئیس کلیسای ارتدوکس» و «شیخ راویل عین الدین رئیس اداره مسلمانان روسیه» حادثه تروریستی در یکی از تالارهای مسکو را محکوم و با مردم و علما و شخصیت های دینی این کشور ابراز همدردی کرد.

کد خبر 6063000

دیگر خبرها

  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • مردم و مسولین ادامه دهنده راه شهدا باشیم/خدمت به مردم اولویت باشد
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • ۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید
  • کشتار مردم بی دفاع هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد