Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش میزان ، قاضی حسینی سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت از صدور حکم پرونده سقوط اتوبوس در دانشگاه آزاد خبر داد.

۵ دیماه ۱۳۹۷ یک دستگاه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات تهران که در حال انتقال دانشجویان بود، دچار واژگونی شد که ۱۰ کشته و ۲۸ مصدوم برجای گذاشت.

بیست و پنجم خرداد ماه سال جاری، اولین جلسه محاکمه متهمان پرونده حادثه سقوط اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران در شعبه ۱۰۵۷ مجتمع کارکنان دولت به ریاست قاضی عالیشاه به صورت علنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دادگاه که شکات، متهمان، وکلای مدافع، خانواده جانباختگان و نیز تعدادی از مصدومان حضور داشتند نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست پرداخت و در ادامه شکات، شکایت خود را مطرح کردند و نهایتا پس از برگزاری جلسات دادگاه، حکم صادر شد.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

روز دوشنبه در پی اعلام مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی همدان مبنی بر یک حادثه سقوط دستگاه کارتن سازی بر روی فرد در علی آباد فرهنگیان، یک تیم عملیاتی از ایستگاه غدیر به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان،  آتش نشانان در بررسی‌های اولیه و به گفته شاهدان عینی در محل متوجه شدند که فردی در حال تعمیر یک دستگاه کارتن سازی بوده که ناگهان بر اثر سقوط قسمتی از دستگاه بر روی وی در زیر دستگاه محبوس شده است.

نیروهای آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی فرد محبوس شده را از زیر دستگاه رها سازی کردند که متاسفانه به دلیل شدت فشار وارده این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از شهروندان خواست در حوادثی که نیاز به رهاسازی مصدوم است، مراتب را با عوامل آتش نشانی اطلاع بدهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان