Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که از ۲۵ مردادماه مهلت ثبت‌نام در مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران به پایان رسیده، آیین افتتاحیه این مسابقات امروز ۲۸ مرداد ماه و در شهر اهواز با حضور مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود و سپس طی روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه مسابقات استان‌ها برگزار شده و نفرات برتر عازم تهران خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرعه‌کشی مسابقات شهرستان‌ها انجام شده و شرکت‌کنندگان در مسابقات می‌توانند هم‌اکنون قرعه کشی مسابقات PES ۱۹ و قرعه‌کشی مسابقات FIFA ۱۹ را در سایت مسابقات بررسی کنند.

زمان شروع مسابقات در استان‌ها نیز به شرح زیر است:

استان بوشهر رشته PES: چهارشنبه ۳۰ مرداد از ساعت ۱۱

استان بوشهر رشته FIFA پنج‌شنبه ۳۱ مرداد از ساعت ۱۱

استان زاهدان رشته‌های FIFA و PES روز سه‌شنبه ۲۹ مرداد از ساعت ۱۱

استان تبریز رشته‌های FIFA و PES روز چهارشنبه ۳۰ مرداد از ساعت ۱۱

استان اصفهان رشته FIFA روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد هر روز از ساعت ۱۱ صبح

استان اصفهان رشته PES روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد از ساعت ۱۱ صبح

استان مشهد رشته FIFA روز چهارشنبه ۳۰ مرداد از ساعت ۹ صبح

استان مشهد رشته PES روز پنج‌شنبه ۳۱ مرداد از ساعت ۹ صبح

استان قم رشته‌های FIFA و PES روز پنج‌شنبه ۳۱ مرداد از ساعت ۱۰ صبح

استان تبریز رشته‌های FIFA و PES روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد از ساعت ۱۰ صبح

استان شیراز رشته FIFA روز چهارشنبه ۳۰ مرداد از ساعت ۱۰ صبح

استان شیراز رشته PES روز چهارشنبه ۳۰ مرداد از ساعت ۱۳

استان یزد رشته PES روز چهارشنبه ۳۰ مرداد از ساعت ۱۰ صبح

استان یزد رشته FIFA روز پنج‌شنبه ۳۱ مرداد از ساعت ۱۰ صبح

شرکت‌کنندگان می‌توانند آدرس و شماره تلفن محل برگزاری مسابقات در حوزه استانی خود را از طریق صفحه https://irangamecup.com/venue مشاهده کنند.

روز چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه، قرعه‌کشی و زمان‌بندی مسابقات تهران نیز انجام شده و اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 4696488 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد ملی بازی های رایانه ای اصفهان بوشهر یزد کتاب و کتابخوانی ترجمه ادبیات جهان روز خبرنگار گردشگری رایزنی فرهنگی ادبیات معرفی کتاب بازار نشر نقد کتاب معرفی نشریات دفاع مقدس جنگ تحمیلی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد

برنامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا پس از اتمام دور گروهی از سوی کنفدراسیون فوتبال قاره‌کهن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ سومین دور از مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ که حکم انتخابی جام جهانی را نیز دارد، با برگزاری چهار دیدار از گروه‌های سوم و چهارم پیگیری شد که در پایان مرحله گروهی ۸ تیم ایران، تایلند، افغانستان، تاجیکستان، قرقیزستان، عراق، ازبکستان و ویتنام به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کردند.

بازی‌های سوم گروه C جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ به‌طور همزمان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا ژاپن برای نخستین بار طعم حذف از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را تجربه کند و تاجیک‌ها به شگفتی‌سازی خود در این دوره از مسابقات ادامه دهند. در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی پنج بر پنج به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال افغانستان که اولین دوره حضور خود در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند، با سرمربی ایرانی‌اش مقابل تیم ملی بحرین صف‌آرایی کرد و با نتیجه سه بر دو پیروز شد. کویت در بازی همزمان، با نتیجه چهار بر صفر مغلوب ایران شد که پیروزی ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه، کمک شایانی به صعود شاگردان مجید مرتضایی کرد.

برنامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ تاجیکستان - افغانستان؛ ساعت ۱۰:۳۰ ایران - قرقیزستان؛ ساعت ۱۲:۳۰ تایلند - عراق؛ ساعت ۱۴:۳۰ ازبکستان - ویتنام؛ ساعت ۱۷:۳۰ کد خبر 747081

دیگر خبرها

  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو
  • زمان بازگشت بیرانوند به میادین مشخص شد