Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت عید سعید غدیر خم، جشن بزرگ دهه امامت و ولایت با حضور یکصد نفر از خواهران عضو کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

«مرتضی شرافتی» امروز (دوشنبه ۲۸ مرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم، جشن بزرگ دهه امامت و ولایت با حضور یکصد نفر از خواهران عضو کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد افزود: فراهم کردن فضایی شاد و سرشار از معنویت و تبیین و تشریح فلسفه و پیام غدیر از اهداف برگزاری جشن دهه امامت و ولایت در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد بود.

 

وی، مدیحه‌سرایی، برگزاری مسابقات متنوع و بانشاط، سخنرانی، پخش کلیپ، ایستگاه صلواتی را از جمله برنامه های جشن دهه امامت و ولایت در کانون فرهنگی هنر سالار شهیدان شهرکرد عنوان کرد.

 

شرافتی ابراز کرد: جشن دهه امامت و ولایت به همت اعضای کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد برگزار شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد، برگزاری گروه سرود، برپایی نمایشگاه غدیر، مسابقات کتابخوانی و اهدای جوایز را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنر سالار شهیدان در دهه امامت و ولایت برشمرد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر غدیر اردبیل گلپایگان کانون های فرهنگی هنری مساجد عید غدیر خم دهه ولایت و امامت بیرجند روزنامه مجلس جشن دهه امامت و ولایت شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع با هزار متر زیربنا و ۳۰ میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور ساخته خواهد شد.

محمدربیع یگانه افزود: در این مرکز بهداشت خدمات مشاوره‌ای، روانشناسی، مشاوره‌های حین ازدواج، طب کار به جمعیت ۱۹ هزار نفر ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب