Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

نشریه «اسپورت» اسپانیا خبر داد که آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی بارسلونا قصد ترک این تیم و رفتن به اینتر را ندارد.

ویدال در مدت کوتاه حضورش در بارسلونا رضایت ارنستو والورده، سرمربی آبی-اناری ها را کسب کرده و قصد ندارد نیوکمپ را ترک کند. او در فصل آینده نیز برای بارسلونا توپ می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر از مشتریان اصلی ویدال بود و کونته می خواست این ستاره تیم ملی شیلی را جذب کند تا جانشین راجا ناینگولان در خط میانی اش کند.

بارسلونا در ابتدا برای فروش ویدال با مبلغ 20 میلیون یورو استقبال کرد به همین خاطر مدیر باشگاه اینتر با مدیر برنامه این هافبک تماس گرفت ولی ویدال بلافاصله این پیشنهاد را رد کرد چون می خواهد در نیوکمپ بماند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده

به گزارش همشهری آنلاین جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند. نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روزهای گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود.

این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌ها با وجود آنکه هنوز 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است.

این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند. این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

کد خبر 846820 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت