Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:38:03 GMT

آبروی روحانیت و نظام باید حفظ شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۸۳۴۵

آبروی روحانیت و نظام باید حفظ شود

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم شیرازی، درتوصیه این مرجع تقلید آمده است:  برادران عزیز! تجربه نشان داده که این‌گونه درگیری‌ها هرگز نتیجه‌ای جز روشن شدن آتش فتنه و اختلاف در میان مردم ندارد.

در بخش دیگری از توصیه آمده است: به همۀ شما احترام می‌گذاریم و متواضعانه تقاضا دارم این باب را به‌کلی مسدود کنید و به آبروی روحانیت و نظام کمک فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به همۀ شما عزیزان دعا می‌کنم که به این وضع خاتمه دهید و حتی اگر افرادی پادرمیانی کنند تا عزیزان از یکدیگر عذرخواهی نمایند بسیار بجاست.

سخنان آیت الله محمد یزدی ، رئیس جامعه مدرسین در دیدار مسئولان مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم درخصوص رئیس سابق قوه قضاییه  و پاسخ آیت الله صادق آملی لاریجانی  منجر به بازتابهای گسترده ای درکشور شد. 

۱۱۷۵ / ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیت خود را متناسب با زمان به‌روز کند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار جمعی از طلاب و مبلغین فعال در ایام عید نوروز که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: دشمن امروز با تمام توان خود وارد میدان شده و جنگ ترکیبی به معنای واقعی کلمه علیه جمهوری اسلامی ایران را تدارک دیده است.
 
وی با بیان این نکته که دین مبین اسلام راه‌ها و اعجاز زیادی برای نفوذ در قلوب انسان‌ها دارد، عنوان کرد: در برابر تهاجمات دشمن، دست ما بسته نیست و اقدامات خوبی توسط مجموعه‌های مختلف از جمله تبلیغات اسلامی در حال انجام است.
 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تشریح کرد: روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند و نباید تنها به روش‌های سنتی مثل منبر برای تحقق اهدافش در جامعه بسنده کند، بلکه انجام اقدامات ابتکاری مانند حضور در مراکز جمعیتی و اجرای برنامه‌های میدانی و فرهنگی که توسط مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی تدارک دیده شد، می‌تواند اثرگذار باشد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده اظهار کرد: استفاده از طلاب مستعد بومی در اجرای برنامه‌ها و ارائه مهارت و آموزش به این افراد باعث می‌شود که این جریان فرهنگی مبتنی بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بومی همیشه به صورت پایدار برقرار باشد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آبروی اسرائیل و آمریکا در غزه رفته است
  • تلاش برای خودسازی در شب های قدر
  • به اعتبارات فرهنگی کمتر توجه شده است
  • آحاد جامعه برای تولید تمام در بخش ها سهیم باشند
  • جمهوری اسلامی ایران دفاع از فلسطین را آرمان و آبروی خود می‌داند
  • حکومت حضرت علی (ع) مصداق جمهوری اسلامی است
  • کار فرهنگی در کنار برخورد قانونی با مروجین بی‌عفتی جواب می‌دهد
  • شب قدر آمده تا قدر دل خویش بدانی
  • روحانیت خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • تخریب راههای ارتباطی روستای بولان دماوند بر اثر سیل