Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@09:58:23 GMT

نجفی به حکم قصاص اعتراض کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۸۳۸۴

نجفی به حکم قصاص اعتراض کرد

محمدعلی نجفی به حکم صادره دادگاه علیه خود درباره قتل میترا استاد اعتراض کرد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

یک منبع آگاه قضایی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، درباره اعتراض طرفین پرونده قتل میترا استاد اظهار کرد: محمدعلی نجفی متهم این پرونده به صدور حکم قصاص خود اعتراض کرده است و این پرونده برای رسیدگی به دیوانعالی کشور ارجاع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که مسعود استاد برادر مرحوم میترا استاد روز 23 مرداد از اعلام رضایت اولیای‌دم از قصاص نجفی خبر داده بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میترا استاد؛ همسر محمد علی نجفی روز هفتم خرداد 98 در منزلش با شلیک چند گلوله به‌قتل رسید.

نجفی روز حادثه پس از ارتکاب قتل متواری شده بود عصر همان روز پس از بازگشت از قم،‌ با معرفی خود به پلیس آگاهی تهران، ضمن اعتراف به قتل، انگیزه خود از قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

کدام مسئولان برای نجات نجفی از قصاص به خانه اولیای‌دم میترا استاد رفتند؟محکومیت نجفی به "حبس" قطعی است"محمدعلی نجفی" رضایت گرفتبرادر میترا استاد: ادعای وکیل معزول نجفی درباره رضایت کذب محض استسخنگوی قوه قضاییه: نجفی به قصاص محکوم شددادگاه قتل میترا استاد|نجفی:‌ میترا دو شب قبل هم اسلحه دیده بود، اما نمی‌دانم چرا ترسید؟/تاحدودی می‌پذیرم مقصرم!وکیل نجفی: میترا عقده‌های فروخورده‌ای داشت/نجفی با اسلحه به حمام رفت که او را به زندگی برگرداندنجفی: هیچ‌وقت مدعی مهدورالدم بودن میترا نبودم/ نامه‌ای که نوشتم عجولانه بوددادگاه قتل میترا استاد| نجفی: قتل عمد را قبول ندارم؛چند بار تصمیم به خودکشی گرفتم اما منصرف شدم/قاضی: دفاعیات آقای نجفی نزدیک به واقعیت استدادگاه محاکمه محمدعلی نجفی| "میترا" مهدورالدم بود؟/نجفی از قصد میترا برای افشاگری باخبر بودالویری: اگر از سوابق نجفی باخبر بودیم شهردار تهران نمی‌شدپرونده نجفی به‌قدری روشن است که نیازی به تحقیقات اضافی نداشتمحمدعلی نجفی اقدام به خودکشی در هتل لاله را تأیید کرد"نجفی" شهردار محبوب لیست امید چگونه به پایان خط رسید

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط محمدعلی نجفی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدعلی نجفی محمدعلی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!

دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به پرونده «قتل عمد مهران سماک» حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده را صادر کرد.

به گزارش شرق؛ ۲۵ دی سال گذشته، خبرگزاری میزان، اعلام کرد که حکم صادره برای متهم به قتل مهران سماک، در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض ارسال شده است. این پرونده در دادگاه نظامی یک گیلان مطرح بود و شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به آن، دادگاه نظامی یک قزوین محسوب می‌شود. این شعبه پس از بررسی و رسیدگی به پرونده، دیروز حکم خود را صادر کرد.

مجید احمدی، وکیل خانواده مهران سماک، با اشاره به حکم صادر شده توسط شعبه هم‌عرض، اظهار کرد: «دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان دادگاه هم عرض با اصرار بر مفاد رای دادگاه قبلی، رای خود را صادر کرده است، بنابراین متهم به قتل مهران سماک، به اتهام قتل عمد، به قصاص محکوم شده است.»

این وکیل دادگستری همچنین تاکید کرد که این سومین بار است که یک دادگاه نظامی به عنوان دادگاه تخصصی، حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده صادر کرده است.

دیگر خبرها

  • تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت
  • رهایی محکوم به قصاص از دار مجازات در شهرستان تویسرکان
  • توپ‌باران حرم رضوی در نهمین روز نوروز ۱۲۹۱
  • دژ محمدعلی خان دزفول معماری خارق العاده طبیعت
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • (تصاویر) دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق العاده از معماری طبیعت
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • کاشت یک میلیون و ۱۸۳ هزار بوته گل در شهر اراک