Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه شش گفت: معابر، میادین و اماکن عمومی شهرداری منطقه ۶تهران به مناسبت عید سعید غدیر آذین بندی شده و رنگ و بوی عید گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، «محمدرضا دهداری پور» گفت: همچنین به مناسبت این اعیاد و در شب عید غدیر ویژه برنامه های شاد در بوستانهای منطقه و سرای محلات برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار منطقه ۶ با اشاره به برپایی غرفه های فرهنگی- هنری و حضور گروه های موسیقی در بوستان ها گفت: هدف از برگزاری چنین برنامه هایی افزایش شادابی و نشاط در میان شهروندان است.

 

دهداری پور در ادامه تصریح کرد: گذر فرهنگ و هنر با محوریت دهه امامت و ولایت در پیاده راه فرهنگی بلوار کشاورز برپا شده و طی روزهای آینده نیز برنامه های این گذر ادامه خواهد داشت.

 

شهردار منطقه شش تصریح کرد: همچنین مسابقات ویژه دهه ولایت و امامت در سرای محلات و بوستان های قلب پایتخت برگزار می شود.

 

دهداری پور همچنین از دیدار با خانواده معزز شهدا به مناسبت دهه ولایت و امامت خبر داد.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر عید غدیر روزنامه عید غدیر خم بیرجند کانون های مساجد استان همدان شبستان بیرجند روزنامه ها گلپایگان جشن عید غدیر خم جشن بزرگ عید غدیر عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی پخش آسفالت در منشعبات حوزه منطقه سه همچنان ادامه دارد.

  اکبر قلی‌پور افزود: یکی از خواسته‌های مهم و به حق شهروندان برخورداری از آسفالت و مناسب‌سازی معابر بوده که در این راستا هم اینک پخش آسفالت در منشعبات خیابان امید در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه
  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فارس به استقبال یادروز سعدی می‌رود