Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله مکارم در پیامی ضمن اشاره به برخی مسائل اخیر، با تاکید بر اینکه اختلاف و درگیری ها نتیجه ای جز اختلاف میان مردم ندارد، گفت: متواضعانه تقاضا دارم این باب را به کلی مسدود کنید و به آبروی

به گزارش مشرق، در پیام آیت الله ناصر مکارم شیرازی خطاب به برادران عزیزی که اخیراً در مسائل سیاسی و اقتصادی درگیر شده و نامه‌های تند و تیزی بر ضدّ یکدیگر منتشر ساخته‌اند آمده است: برادران عزیز! تجربه نشان داده که این گونه درگیری‌ها هرگز نتیجه‌ای جز روشن شدن آتش فتنه و اختلاف در میان مردم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مجادله لاریجانی و یزدی نشانه تکثر در نظام است

در پیام آیت الله مکارم شیرازی تصریح شده است: به همۀ شما احترام می گذاریم و متواضعانه تقاضا دارم این باب را به کلی مسدود کنید و به آبروی روحانیت و نظام کمک فرمایید. من به همۀ شما عزیزان دعا می کنم که به این وضع خاتمه دهید و حتی اگر افرادی پادرمیانی کنند تا عزیزان از یکدیگر عذرخواهی نمایند بسیار بجاست.

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی آیت الله مکارم شیرازی فتنه اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد

به گزارش "ورزش سه"، حسن روشن که چندی قبل از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت، بعد از 48 سال مرخصی از بیمارستان به دلیل آمبولی پای چپ دوباره به بیمارستان برگشت تا تحت نظر باشد.

وی در روزهای گذشته زیر نظر پزشکان متخصص ژل‌های ویژه‌ای را تزریق کرد تا لخته‌های خونی که در چند ناحیه از پایش به وجود آمده و خطرات زیادی را برای سلامتی‌اش به همراه داشت از بین برود.

با بهترین شدن اوضاع حسن روشن این پیشکسوت ارزنده استقلال و تیم ملی از بیمارستان مرخص شد تا ادامه مراحل درمانی خود را در منزل سپری کند.

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد
  • اظهارات مهم آیت الله مکارم شیرازی درباره حجاب و پرهیز از خشونت
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان، مأمور به محبت و رحمت است
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳؛ هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم....
  • کسانی که از اختلاف طبقاتی سود می بردند اولین مخالفان پیامبران بود
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی/اختلاف شدید بین آمریکا و اسرائیل بر سر جنگ غزه
  • پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد