Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:29:18 GMT

رحمان احمدی دوباره شاگرد تارتار می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۸۵۶۳

رحمان احمدی دوباره شاگرد تارتار می‌شود؟

دروازه بان باتجربه فوتبال ایران احتمالا بار دیگر زیر نظر مهدی تارتار کارش را جلو می برد.

به گزارش "ورزش‌سه"، رحمان احمدی که فصل گذشته در پارس جنوبی جم توپ می زد، در اوایل نقل و انتقالات به گل ریحان البرز رفت اما بعد از مدتی با محمد نصرتی سرمربی این تیم به اختلاف خورد و از این تیم لیگ یکی جدا شد.


دروازه بان 38 ساله فوتبال ایران که همچنان از نظر جسمانی توانایی بازی کردن در لیگ برتر را دارد، حالا با پیشنهادی از سوی کادرفنی نفت مسجدسلیمان مواجه شده و احتمال دارد در لیگ نوزدهم پیراهن این تیم را برتن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این خصوص گفته می شود مهدی تارتار که سال گذشته نیز در پارس جنوبی احمدی را در اختیار داشت، با او مذاکره کرده و احتمال دارد طی روزهای آینده توافق انجام شود و بار دیگر با این دروازه بان کار کند.

مهدی تارتار رحمان احمدی نفت مسجد سلیمان پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار رحمان احمدی نفت مسجد سلیمان پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف بوده و فعلاً باری پیش بینی نمی‌شود.

وی از وقوع وزش باد در استان خبر داد و ابراز داشت: در این میان به شهروندان توصیه می‌شود به علت وزش باد در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: از فردا دمای هوای استان افزایش یافته و هوا گرم می‌شود و صبح امروز دمای هوا در استان کاهش یافت.

رحمان نیا تاکید کرد: دمای هوا طی ۲۴ ساعت گذشته در برخی مناطق استان به زیر صفر درجه سانتی گراد رسید.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و بیان داشت: دمای فعلی شهر زنجان یک درجه سانتی گراد است که نسبت به روز گذشته هوا سردتر شده است.

کد خبر 6088318

دیگر خبرها

  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد