Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار وزارت صنعت از تغییرات قیمت کالا‌های اساسی در خرداد ماه ۹۸ حکایت از افزایش قیمت خرما، سیب زمینی و، پیاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

گروه بازرگانی بازارنیوز: جدیدترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت از تغییرات قیمت کالاهای اساسی در خرداد ماه 98 نشان می دهد قیمت خرما، سیب زمینی و، پیاز، لوبیا، گوجه و گوشت نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق آمار در خردادماه 98 قیمت خرما افزایش 229.9 درصد، سیب زمینی افزایش 313.1 درصد،لوبیا سفید 151.7 درصد، گوجه فرنگی افزایش 139.3 درصد، گوشت گوسفندی افزایش 105.0 درصد و پیاز افزایش 149.6 درصد داشته است.

جزئیات تغییرات قیمتی انواع کالاهای اساسی در خرداد ماه 98  به‌شرح زیر است:

 

 

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Elu برچسب ها: قیمت کالا ، اخبار قیمت ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: قیمت کالا اخبار قیمت بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد

به گزارش همشهری آنلاین، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز) ۱۰۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹/۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴/۵ درصد کاهش داشت.

کد خبر 846634 منبع: ایسنا برچسب‌ها پزشکی قانونی خبر مهم نوروز حوادث ایران تصادف

دیگر خبرها

  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت