Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@06:59:18 GMT

ترامپ: ایرانی‌ها به خاطر غرورشان به ما زنگ نمی‌زنند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۸۶۳۰

ترامپ: ایرانی‌ها به خاطر غرورشان به ما زنگ نمی‌زنند

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد دوشنبه (امروز) مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران خواهان گفت‌وگو با ایالات متحده است، اما به دلیل غرور ایرانی، نمی‌داند چطور باید مذاکره را آغاز کند.

به گزارش فارس وی که در شهر «موریستاون» نیوجرسی در جمع گروهی از خبرنگاران صحبت می‌کرد، در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت نفتکش ایرانی «گریس ۱» (آدریان دریا ۱) که بامداد امروز «جبل طارق» را ترک کرد، گفت: «بحث تازه‌ای ندارم، جز اینکه ایران هم دوست دارد گفت‌وگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بگویم «ایران هم.» چون چین هم می‌خواهد گفت‌وگو کند. ایران هم می‌خواهد گفت‌وگو کند. آن‌ها فقط نمی‌دانند چطور به آنجا برسند. ببینید، آن‌ها آدم‌های مغروری هستند، اما اقتصادشان در حال سقوط است. دارد سقوط می‌کند. تورمشان به سقف رسیده. اوضاعشان واقعا خراب است.»

ترامپ ادامه داد: «آن‌ها نفتی نمی‌فروشند. ما تحریمشان کردیم و آن‌ها خیلی کمتر، خیلی خیلی کمتر از آن چیزی که فکر می‌کردیم نفت می‌فروشند. قطره قطره. خیلی دنبال یک توافق هستند. فقط نمی‌دانند چطور تماس بگیرند، چون آدم‌های مغروری هستند و من این را درک می‌کنند. اما احساسم این است که شاید اوضاع با ایران راست و ریس شود، شاید هم نشود.»

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: «اگر حواستان باشد، می‌بینید که آن‌ها قایق‌های ما را نگرفته‌اند. کشتی‌های ما را نگرفته‌اند. کشتی گرفته‌اند، اما کشتی‌های ما را نه. بهتر هم هست که این کار را نکنند. اما این را می‌گویم: واقعا فکر می‌کنم که ایران می‌خواهد به آنجا (گفت‌وگو با آمریکا) برسد. آن‌ها پتانسیل خیلی بزرگی دارند. در مورد کره شمالی هم همین را می‌گویم. کره شمالی هم پتانسیل عظیمی دارد.»

ترامپ سپس گفت: «ایران هم پتانسیل عظیمی دارد و می‌توانیم خیلی زود چیزی ترتیب دهیم، اما آن‌ها درست نمی‌دانند که چطور شروع کنند، چون آدم‌های مغروری هستند. خیلی مغرور هستند. اما کشورشان دارد سقوط می‌کند. اقتصادشان فاجعه است. باید کاری کنند. ببینیم چه پیش می‌آید.»

ترامپ که در طول حضورش در کاخ سفید از توافق‌های بین‌المللی متعددی از جمله برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) خارج شده، پیش از این هم بارها مدعی شده است که آماده گفت‌وگو با تهران برای دستیابی به توافقی تازه است. او در عین حال ادعا کرده است که ایران هم به دنبال مذاکره با آمریکاست. وی با این وجود به تشدید تحریم علیه مردم ایران ادامه داده و ملت ایران را «تروریست» خوانده است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

فرارو- عضو شورای انقلاب فرهنگی چهارشنبه شب در برنامه جریان که از شبکه یک پخش شد گفت: ترامپ به عنوان رقیب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳۶ پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

به گزارش فرارو، حسن رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جو بایدن گفته که من یک صهیونیست هستم و ترامپ هم گفته بود من صهیونیست‌ترم و اگر من بودم ایران جرأت نمی‌کرد به اسرائیل حمله کند، اظهار کرد: ایران برای اولین بار زمان ترامپ جرأت کرد و به عین الاسد آمریکا موشک زد.

وی خطاب به دونالد ترامپ گفت: تا قبل از تو که ایران جایی را نزده بود، تو خیلی خوش قدم بودی، حالا دوباره هم اگر بیایی بهتر است. این ترامپ اینقدر احمق است که اگر بخواهیم آمریکا نابود شود باید ترامپ رئیس جمهور آن شود.

رحیم پور ازغدی افزود: علامت سقوط آمریکا این است که رأس قدرت افتاده بین دو تا دیوانه. سقوط امپراطوری‌ها اینجوری معلوم می‌شود. یه وقتی تو آمریکا کی‌ها بودند و حالا کی‌ها هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی این یارو]بایدن که روزی سه بار می‌خوره زمین و تو هوا با جن‌ها دست می‌دهد. اصلا از این مسخره‌تر می‌شود؟ این کار‌هایی که بایدن می‌کند: می‌دود، از پله‌ها سه بار می‌خوره زمین، با هوا دست می‌ده، برمی‌گرده حرف می‌زنه، این دیوانه کامل است. اگر رئیس یک کشور درجه سه این کار را بکند چه می‌شود؟ بعد تازه این عاقلشه. ترامپ که رقیب این است ۳۶ تا پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه! این شده رئیس جمهور، اصلا سقوط یک امپراطوری از همین‌جاش معلوم می‌شود. رقابت بین دو احمق، دو فاسد.

دیگر خبرها

  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پاکو خمز به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت / ادعای آاس
  • صادرات خدمات فنی مهندسی حوزه آب به ۲۰ کشور در جهان
  • ترامپ مرزهای ساده زیستی را جابه‌جا کرد!
  • واکنش ترامپ به پاسخ ایران به اسرائیل
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد