Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، حشمت الله فلاحت‌پیشه ، در واکنش به آزادی ابرنفتکش "گریس 1"، گفت: توقیف نفتکش ایران ادامه بحران گذشته و آغاز یک بحران جدید بود، اما خوشبختانه دولت جبل‌الطارق تقاضای آمریکا برای تمدید توقیف این نفتکش را رد و مجوز آزادی آن را صادر کرده است. در غیر این صورت اقدام آمریکایی‌ها قطعا مشمول مقابله به مثل می‌شد زیرا ایرانی‌ها حق مقابله به مثل داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از آنجایی که ما سیاست آمریکا و انگلیس را در یک راستا می‌بینیم، لذا اختلاف با انگلیس پایان نمی‌پذیرد اگر نفتکش ایران سالم به مقصد نرسد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه خارج از منشور ملل متحد عمل نکرده است، توقیف کِشتی انگلیسی در آب‌های خلیج فارس هم اقدام مقابله به مثل نبود، آنها مرتکب جرمی شده بودند، لذا در صورتی که آمریکایی‌ها اقدامی صورت دهند، ما واکنش نشان می‌دهیم.

فلاحت‌پیشه یادآور شد: این شرایط بحرانی است که آمریکایی‌ها آغاز کردند و انگلیسی‌ها ادامه دادند اما در صورتی که نفتکش گریس1 سالم به مقصد نرسد، ضررش متوجه تمام کشورها می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس مقررات خود عمل می‌کند لذا آمریکا و انگلیسی‌ها باید به این بحران پایان دهند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انگلیس مجلس شورای اسلامی نفتکش حشمت الله فلاحت پیشه اختلاف با انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانسی ژاوی: لوا سالم رفت، مصدوم برگشت

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در چند لحظه مختلف نیمه دوم بازی ولز-لهستان دستش را روی ران چپ خود گذاشت و با درد بازی را ادامه می‌داد. او با این حال به بازی ادامه داد و تا پایان در ترکیب حضور داشت تا در ضربات پنالتی هم مطابق معمول اولین پنالتی را بزند.

این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی که لهستان 5-4 برنده شد، لواندوفسکی اولین ضربه را به گل تبدیل کرد. البته پزشکان تیم لهستان قبل از شروع وقت اضافه روی ناحیه مصدومیت لواندوفسکی کمپرس یخ گذاشتند.

مصدومیت لواندوفسکی در واقع دیگر برای لهستان ترسناک نخواهد بود چراکه در پایان فیفادی مارس او باید به اسپانیا برگردد تا دوباره در لالیگا بازی کند.

روز شنبه، بارسلونا باید در مونتخوئیک از لاس پالماس میزبانی کند و باید دید که آیا لواندوفسکی، پس از دو بازی رسمی بسیار فشرده وضعیت ایده‌آلی برای بازی کردن دارد یا استراحت می‌کند تا برای بازی حساس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن آماده شود.

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • تجاوزات صهیونیست ها توسط رسانه های غربی و آمریکایی پشتیبانی می شود
  • تجاوز جدید آمریکایی-انگلیسی به یمن
  • «ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»
  • ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد | ماجرای سرقت نفت ایران توسط آمریکا
  • بدشانسی ژاوی: لوا سالم رفت، مصدوم برگشت
  • تفاوت نفتکش با کشتی های حمل گاز LNG را بدانید (فیلم)
  • اختلاف آمریکا و اسراییل ظاهری است/اولویت نتانیاهو ادامه جنگ است
  • تاکید بر مقابله با رودخانه خواری / لزوم به‌روزرسانی نقشه خطرپذیری شهر تهران
  • چرا جوان‌ها از پیرها غمگین‌تر هستند؟