Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@07:53:12 GMT

اجتماع مردمی غدیریون در زنجان برپا می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۸۸۵۸

اجتماع مردمی غدیریون در زنجان برپا می شود

همزمان با عید سعید غدیرخم ویژه برنامه های جشن و سخنرانی در مساجد، تکایا و هیات های مذهبی پایتخت شور و شعور حسینی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت عید سعید غدیرخم موکب «احباب الامام رضا(ع)» هیئت رزمندگان استان زنجان، ایستگاه خدمت رسانی و احسان را در پیاده‌راه سبزه‌میدان زنجان برپا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توزیع غذا در عصر روز دوشنبه و احسان شربت وغذا در ظهر و شب روز سه شنبه همزمان با عید سعید غدیر خم در برنامه این موکب در زنجان است.

 

این حرکت فرهنگی در راستای اعتلای فرهنگ فاخر علوی و بیعت با همای رحمت آسمانی توسط هیئت رزمندگان اسلام تدارک دیده شده است تا مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان به حوزه‌های معنوی تشویق شوند.

 

برپایی ایستگاه کودک با موضوع غدیرخم همراه با مسابقات فرهنگی و نقاشی از دیگر برنامه‌های این موکب محسوب می‌شود. جشن ولایت در قالب اجتماع مردمی غدیریون روز سه‌شنبه، ۲۹ مردادماه ساعت ۱۸ با حضور مداحان اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای شریک شدن در برپایی این موکب می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به حسینیه عاشقان ثارالله(ع) واقع در اتوبان ۲۲ بهمن تحویل دهند. همچنین شماره کارت ۶۰۶۳-۷۳۷۰-۰۰۰۳-۱۵۷۳ به نام هیئت رزمندگان اسلام، آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل عید غدیر گلپایگان غدیر بیرجند خبرگزاری شبستان دهه ولایت و امامت کانون های فرهنگی هنری مساجد سبک زندگی اسلامی استان همدان احسان و انفاق جشن غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، این مراسم دیشب بعد از نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در این مراسم سخنرانی کرد و تعدادی از اعضای پایگاه‌های بسیج محلات با پرچم‌های ایران و فلسطین در حمایت از فلسطینیان ندای الله اکبر و یاعلی و یا حیدر سر دادند.

همنوایی زائران در اجتماع وعده صادق دیدنی بود؛ مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، یا علی و الله اکبر و صلوات بر محمد و آل محمد بیشترین شعار‌هایی بود که شنیده می شد. 

حاج حسین طاهری مداح مراسم را با دعا و ثنا و استغاثه به امام زمان (عج) به پایان رساند و از زائران خواست برای پیروزی و مقاومت رزمندگان و حفظ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیز دعا کنند.

دیگر خبرها

  • اجتماع وعده صادق با نوای حیدر حیدر در حرم رضوی+ تصاویر
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی
  • شعارهای حماسی زائران در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی
  • شعارهای حماسی مردم در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی
  • طنین «حیدر حیدر» در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی
  • (تصاویر) اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • گزارش تصویری | اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق و محکومیت رژیم صهیونیستی
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود