Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، سیدعباس موسوی در نشست خبری امروز با خبرنگاران با اشاره به سفرهای اخیر ظریف به قطر ، کویت و سه کشور اسکاندیناوی تصریح کرد : وزیر امورخارجه هفته آینده سفر آسیایی خواهد داشت.

وی اعلام کرد: ظریف احتمالا سفر کوتاهی به فرانسه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : ظریف به چین و ژاپن هم سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اخبار منتشر شده در مورد سفر مکرون به ایران نیز گفت : بحث در مورد این موضوع اکنون زود است.

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد که ایران از طریق مجاری رسمی خود به ویژه سفارت سوییس در تهران هشدارهای لازم در مورد بحث کشتی آدریان دریا به آمریکا داده است.

موسوی همچنین گفت: گام سوم ایران برای کاهش تعهدات برجامی در حال طراحی است.

وی خاطرنشان کرد: در مورد وضعیت کشتی توقیف شده انگلیسی در ایران باید منتظر نتایج دادگاهی بود که در حال رسیدگی به تخلفاتی است که این نفت‌کش انجام داده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه اخبار منتشر شده در مورد این که بین ایران و آمریکا در مورد افغانستان و مذاکرات صلح در این کشور پیام رد و بدل شده است را تایید نکرد و گفت : من از چنین موضوعی اطلاع ندارم و بعید می‌دانم چنین موضوعی صحت داشته باشد.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد

سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ع) در پادگان جی از بزرگراه یادگار امام به پروژه آزادگان متصل می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه بار ترافیکی در بزرگراه آیت الله سعیدی، میدان آزادی و بزرگراه شیخ فضل اله سنگین است، اگر شاخه غربی به سمت میدان فتح، بلوار بهار و بزرگراه شهید بروجردی افتتاح شود، بزرگراه آیت الله سعیدی و میدان آزادی که با گره‌های ترافیکی روبه‌رو بودند، سبک‌تر خواهد شد.

موسوی پور گفت: در بزرگراه بسیج به علت تردد کامیون‌ها ترافیک سنگین است با اجرای پروژه شاخه شرقی این طرح محله ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد و در شمال تهران نیز به یک کمربندی نیاز داریم که از کنار کوه‌ها به بزرگراه ارتش متصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • کنعانی: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • کنعانی وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی
  • تاکید روسیه بر لزوم خویشتن‌داری طرفین در منطقه
  • در حال گفت‌وگو با ایران و اسرائیل برای کاهش تنش هستیم
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • گروسی به ایران سفر خواهد کرد