Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ششمین جلسه امنیت رویدادهای ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاون قهرمانی، معاون فرهنگی، رییس فدراسیون فوتبال، فرمانده پلیس تهران، جانشین قرارگاه ثارالله و مسولان وزارت کشور و نهادهای برگزاری مسابقات در محل وزارت ورزش برگزار شد.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در ابتدای این جلسه با تقدیر از زحمات زیاد نیروی انتظامی در برگزاری مسابقات فوتبال کشور، گفت: سالانه نزدیک به شش هزار مسابقه فوتبال توسط فدراسیون فوتبال در رده‌های مختلف سالیانه برگزار می‌شود و تامین امنیت و آسایش خاطر هواداران با نیروی انتظامی است و از این بابت از آنها بسیار سپاسگزاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فرمانده میدان در مسابقات ورزشی نیروی انتظامی است و همه باید با آنها هماهنگ باشند، گفت: لیگ برتر فوتبال امسال منظم‌تر و در امنیت و آسایش کامل هواداران برگزار می شود و فدراسیون فوتبال وظیفه اصلی را در کنترل وضعیت انضباطی باشگاه‌ها و تیم ها دارد و نباید در برخورد با مخاطرات اغماض کند.

وزیر ورزش و جوانان شادی و رضایت مردم را دستاورد مهم اجتماعی لیگ برتر فوتبال دانست و گفت: نیت اصلی برگزار کنندگان باید حفظ نشاط اجتماعی و رضایت هواداران از مسیر فوتبال و ورزش باشد.

سلطانی‌فر درباره نقش صدا وسیما و برنامه ورزشی در لیگ برتر آینده نیز، عنوان کرد: تلویزیون نقش تعیین کننده در آرامش بخشی تماشاگران و محیط فوتبال دارد و در کنار آن رادیو با آگاهی بخشی و کمک به انتشار اطلاعات درست، یاری کننده مسولان برگزاری و باشگاه‌هاست.

وی همچنین از دست اندرکاران برگزاری لیگ برتر و فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا تعامل بیشتری با رسانه ها و خبرنگاران داشته باشند و جلوگیری از دامن زدن به نگرانی و دلهره و اضطراب و مقابله با شایعات را وظیفه و رسالت مهم اصحاب رسانه دانست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سلطانی فر وزیر ورزش فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، بر همین اساس مسئولان عالی و متولیان ورزش استان در دوره جدید با هدف ایجاد شرایط و بسترسازی برای کشف و شناسایی استعدادهای ورزش استان اردبیل برگزاری مسابقات ورزشی در قالب جام صفوی را در دستور کار قرار داده اند.نکته قابل تامل اینکه در پیگیری این مهم نوعی اجماع و اهتمام بین مسئولین استانی وجود دارد.
به گفته مسئولان محلی، با مشاهده اراده مسئولان و متولیان ورزش استان برای برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد ورزشی، علاقه روسای فدراسیون‌های ورزشی برای برگزاری جام صفوی افزایش یافته به طوری که در حال حاضر هشت فدراسیون کشتی، فوتسال، وزنه برداری، بسکتبال، شمشیربازی، مینی گلف، اسب سواری (سوارکاری نمایشی) و دارت برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده و نامزد برگزاری مسابقات در این جام هستند.
بر این اساس علاوه بر کشتی، برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال با حضور تیم ملی کشورمان و سه کشور خارجی در اردبیل در قالب جام صفوی در سال جاری قطعی شده و مسئولان استان در حال رایزنی برای برگزاری مسابقات در رشته‌های وزنه برداری، بسکتبال، شمشیربازی، مینی گلف، اسب سواری (سوارکاری نمایشی) و دارت هستند.
آغازگر مسابقات جام صفوی در استان اردبیل کشتی فرنگی نوجوانان است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم اردیبهشت ماه امسال به مدت ۲ روز تحت عنوان گرامی داشت «رحیم علی آبادی» کشتی‌گیر نامی اردبیلی عضو اسبق تیم ملی کشورمان در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.
بدیهی است برگزاری شایسته این مسابقات نیازمند همراهی و اجماع نخبگان ورزشی، رسانه ای، فرهنگی و اجتماعی استان است و در شرایطی که مسئولان آستین همت بالا زده اند، تمامی آحاد مردم استان باید احساس مسئولیت کنند تا جام صفویدر اردبیل نهادینه شده و به اصطلاح برای استان آورده و ارزش افزوده اقتصادی و ورزشی به همراه داشته باشد
علاوه بر این با توجه به اینکه جام صفوی یک رویداد ملی و بین‌المللی است، باید علاوه بر برگزاری باشکوه و پرشور از نظر کمی و کیفی نیز این جام نسبت به جام‌های دیگر متفاوت و بیانگر ارزش‌های هویتی و فکری استان باشد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال ما می‌شود
  • وزیر ورزش: حمایت از فوتبال یک اصل اساسی است
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟
  • وزیر ورزش: به فدراسیون فوتبال اختیار داده‌ایم که آیین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد/وزارت ورزش آمادگی دارد مدیریت استادیوم آزادی را به فدراسیون بدهد
  • کیومرث هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال کشور می شود