Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@13:28:38 GMT

میلیچ به استقلال پیوست + عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۸۹۱۷

میلیچ به استقلال پیوست + عکس

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت باشگاه استقلال، هروویه میلیچ بعد از موفقیت در تست‌های پزشکی، قراردادی دو ساله با باشگاه استقلال امضا کرد و رسماً به جمع آبی‌‌پوشان اضافه شد.

براساس این گزارش، میلیچ متولد 10 می 1989 در شهر اوسیک کرواسی است و در دوران فوتبال حرفه‌ای‌اش در لیگ‌ کشورهای کرواسی، روسیه، سوئد، یونان، ایتالیا به میدان رفته و پیراهن تیم‌های مطرح فیورنتینا، ناپولی و المپیاکوس یونان را برتن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیچ 30 ساله در این مدت 17 بازی در سری A ایتالیا، 9 بازی در سری B ایتالیا، 88 بازی در لیگ کرواسی، 45 بازی در لیگ روسیه و دو بازی هم در لیگ یونان انجام داده است. او همچنین شش بار با پیراهن تیم ملی کرواسی به میدان رفته است.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تجربه مربی‌گری کاناوارو با بنویتو در لیگ دسته دوم ایتالیا بود و مدت زیادی هم طول نکشید، زیرا فقط سپتامبر ۲۰۲۲ تا فوریه ۲۰۲۳ مشغول به کار بود.

کاناوارو در جریان بازی امپولی در کنار دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، بر روی سکوها حاضر بود. این آخرین بازی قبل از اخراج رودی گارسیا بود و از همان زمان گمانه‌زنی‌هایی در مورد احتمال حضور کاناوارو به‌عنوان سرمربی این تیم به وجود آمد.

هنگامی که از دی‌لورنتیس در مورد گزینه‌های جانشینی گارسیا پرسیده شد، او تایید کرد که لیستی متشکل از ۵۰ نام دارد اما کاناوارو در میان آنها نیست.

حالا به تازگی کاناوارو طی اظهاراتی به روزنامه اسپورت ایتالیا گفته است:«من به‌طور رایگان ناپولی را مربی‌گری می‌کردم، زیرا این آرزوی همه مربیان است.

فکر نمی‌کنم تجربه قبلی دلیل عدم حضورم در لیست نامزدهای مربی‌گری ناپولی باشد. خیلی‌ها به تجربه‌ای که در چین کسب کردم احترام نمی‌گذارند، اما من مربی هستم و می‌خواهم کار کنم.
دو سال پیش به ایتالیا بازگشتم و همچنان در حال یادگیری هستم، چرا که می خواهم در زمینه مربی‌‌گری به فعالیت ادامه دهم.»

وی در خصوص مشکل تیم ناپولی در این فصل گفت:«مشکل این است که تغییرات زیادی بر روی نیمکت ایجاد شد و چند مربی عوض شدند. بازیکنان باید ایده‌های تاکتیکی متفاوتی را دریافت و درک می‌کردند.
طبیعی است که آنها کمی سردرگم شوند. بازی مقابل آتالانتا آخرین فرصت آنها برای بازگشت به رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.»

دیگر خبرها

  • ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!
  • لیزر را جمع کنید: مودریچ را کلافه کردند! (عکس)‏
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • تاریخ سازی گرجستان با صعود به جام ملت‌های اروپا
  • فوتبال بازی کردن لوکا مودریچ و بازیکنان کرواسی در اهرام مصر / فیلم
  • پیراهن تیم ملی عوض شد(عکس)