Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام مهدی محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوه ،با بیان اینکه عید غدیر، افضل اعیاد اسلامی است ،گفت: در احادیث آمده که این عید، عید اکبر است و برای این برتری نیز دلایلی ذکر شده است. اهمیت عید غدیر در این است که امامت و ولایت و فلسفه پیام غدیر نیاز دیروز، امروز و فردای جامعه بشری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: غدیر روز استمرار رسالت بر امر خدای تعالی با دست پیامبر اکرم (ص) و روز طرح امیرالمومنین (ع) به عنوان اسوه و نمونه انسانی است.

محمدی با اشاره به اینکه مسئولان ما باید آموزه‌های علوی را در همه شئونات زندگی خود حاکم کنند اظهار کرد: غدیر به مهمترین و تعیین‌کننده‌ترین مسئله هر جامعه پرداخته است. بنا به دیدگاه مقام معظم رهبری ارائه الگوی اسلام برای مدیریت جامعه است. همچنین غدیر طرح اسلام برای چگونگی تشکیل حکومت و اداره ملت‌هاست و در جهان اسلام مهمترین مسئله اداره حکومت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه ساوه تاکید کرد: عید غدیر به دو سوال اساسی پاسخ می دهد. نخست اینکه حکومت چگونه باید باشد که در پاسخ می‌گوید باید مبتنی بر ارزش‌های الهی و یا حداقل ارزش‌های انسانی و دینی باشد و سوال دوم که غدیر به آن پاسخ می‌دهد این است که حاکم چه کسی باید باشد.

محمدی با اشاره به اینکه غدیر مفهومی متعلق به شیعه نیست یادآور شد: مفهوم غدیر متعلق به همه جهان اسلام است و برادران اهل سنت نیز باید این عید بزرگ را جشن بگیرند. چرا که پیام غدیر می‌تواند پیام نجات‌بخش برای بشریت باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس

یکی از دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لیگ یک به دلیلی عجیب برگزار نشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، قرار بود تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت 18:30 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول فوتبال و در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان فجر سپاسی شیراز باشد.

با توجه به اینکه ورزشگاه غدیر تحت مالکیت باشگاه استقلال خوزستان است، مدیریت باشگاه استقلال ملاثانی برای بازی در این ورزشگاه باید رضایت عوامل همنام خوزستانی را جلب کنند.

اظهارات رجب‌زاده درباره وضعیت فجر سپاسی

پیش از اینکه این اتفاق رخ بدهد، اعضای تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی برای برگزاری بازی به ورزشگاه غدیر رفتند، اما با درهای بسته این استادیوم مواجه شدند!

تماس عوامل باشگاه استقلال با مدیران استقلال خوزستان و مقامات استان خوزستان به نتیجه نرسید و این مسابقه برگزار نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • رایزنی قطر و ازبکستان بر سر چگونگی اجرای پروژه کریدور ترانس افغان
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • خطرات از دست دادن آب بدن؛ چگونگی تأمین
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • خاطره مسعود فروتن از چگونگی ورود افراد به جعبه رادیو + فیلم
  • فاجعه در لیگ یک؛ دو تیم پشت در ورزشگاه ماندند و بازی لغو شد! + عکس
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس