Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-24@23:46:21 GMT

حضور میلیچ و بازیگر سینما در تمرین استقلال +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۸۹۶۲

حضور میلیچ و بازیگر سینما در تمرین استقلال +عکس

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال در محل تمرین امروز آبی‌پوشان حضور یافت. به گزارش جنوب نیوز، تمرین نوبت عصر امروز (یکشنبه) تیم استقلال از ساعت ۱۸ در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب و مانند روزهای اخیر پشت درهای بسته برگزار شد.

* امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال به محل تمرین آبی‌پوشان آمده بود تا در خصوص مسائل اخیر و نارضایتی‌های آندره‌آ استراماچونی جلسه‌ای را با سرمربی ایتالیایی این تیم برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* هروویه میلیچ، بازیکن کروات مدنظر استقلالی‌ها در محل تمرین این تیم حاضر شد و مورد استقبال فتحی قرار گرفت. این بازیکن که نظاره‌گر تمرین بود، در تست‌های پزشکی شرکت کرده، اما هنوز قراردادی با استقلال امضا نکرده است.

* بازیکنان استقلال پیش از تمرین به سمت امیرحسین فتحی رفته و با مدیرعامل باشگاه استقلال خوش‌وبش کردند.

* شیخ دیاباته در بخش ابتدایی تمرین گروهی حضور پیدا کرد، اما هنوز وضعیت این بازیکن برای بازی با ماشین‌سازی مشخص نیست. مهاجم آفریقایی استقلال دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شده است.

* پویا امینی، بازیگر سینما و تلویزیون میهمان تمرین امروز آبی‌پوشان بود.

  

تیم استقلال در هفته اول نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در تبریز به مصاف ماشین‌سازی این شهر خواهد رفت.

منبع: تسنیم

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد

صفا آقاجانی بازیگر و گوینده چند روز قبل به علت مشکلات گوارشی درناحیه روده و کیسه صفرا عمل جراحی انجام داد. 

سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت پس از گفتگوی تلفنی با این هنرمند خبر از سلامتی کامل او داد و بیان کرد: استاد آقاجانی در حال حاضر شرایط پایدار دارند و در حال استراحت و گذران دوران نقاهت در منزل خود هستند. 

صفا آقاجانی متولد ۱۳۳۵ بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو است و از سال ۱۳۹۵ به عضویت موسسه هنرمندان پیشکسوت در آمده است.

آقاجانی در ۱۷ سالگی فعالیت هنری خود را با نمایش‌نامه «بام‌ها و زیر بام‌ها» در نقش مادر آغاز کرد و مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت. 

نخستین تجربه تصویری او بازی در تله‌تئاتر «کار هر بز نیست خرمن کوفتن» که درسال ۵۶ از شبکه سراسری تلویزیون پخش شد.

آقاجانی یکی از بازیگران متن‌ها فیلم حمید سمندریان «تمام وسوسه‌های زمین» بود و در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون هما روستا، احمد آقالو و رضا کیانیان به ایفای نقش پرداخت.

در سال ۱۳۶۳ آزمونی میان ۶۶۰۰ داوطلب بازیگری نمایش‌های رادیویی به منظور تجدید حیات نمایش رادیویی و زیر نظر جعفری جلوه برگزار شد که او در آن شرکت کرد و انتخاب شد. بعد از گذراندن کلاس‌های فشرده، در سال ۱۳۶۴ فعالیت رادیویی‌اش را آغاز کرد که تا به امروز ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، از سریال‌هایی که صفا آقاجانی در آنها بازی کرده می‌توان به «پرستاران»، «بازی نقاب‌ها»، «قرعه»، «دوردست‌ها»، «دردسر‌های عظیم»، «زمانه»، «تا ثریا»، «سی‌امین روز»، «قفل یعنی کلید»، «طلسم‌شدگان»، «پیله‌های پرواز» و «خیالاتی» اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • پشت صحنه تازه ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما | تصاویر
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • عبور «مست عشق» از هفت خان
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟