Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@14:51:39 GMT

کشف ۱۰ کیلوگرم گُل از یک منزل مسکونی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۸۹۷۱

کشف ۱۰ کیلوگرم گُل از یک منزل مسکونی

سرهنگ علی زنگنه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در راستای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران به یک فرد سابقه دار مشکوک شده و وی را زیر نظر قرار می دهند.

وی با بیان اینکه این فرد سابقه سرقت خودرو در پرونده داشت اضافه کرد: ماموران پس از دریافت حکم قضایی و بازرسی از منزل مسکونی متهم ۴۲ ساله، موفق به کشف ماده توهم زای گل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی رزن بیان کرد: مواد مخدر کشف شده ضبط و متهم پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی شد.

یک هزار و ۹۰۳ کیلوگرم مواد مخدر پنج ماهه امسال در همدان کشف شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

همچنین ۳۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این مدت منهدم شده که در این حوزه با رشد ۳۹ درصدی مواجه هستیم.

دستگیری پنج هزار و ۱۷۸ قاچاقچی، خرده فروش و عرضه کننده موادمخدر با ۲۰ درصد رشد، انجام چهار هزار و ۷۷۰ عملیات با ۲۳ درصد رشد، انجام ۴۷۶ طرح در حوزه مواد مخدر شامل پاکسازی، جمع آوری و کنترل محورهای مواصلاتی از دیگر فعالیت های صورت گرفته پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان است.

در عین حال پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان موفق به توقیف ۴۳ دستگاه خودرو، ۱۸ دستگاه موتورسیکلت، ۹ قبضه اسلحه جنگی و انجام ۱۷ عملیات مشترک با سایر استان ها در سال جاری شده است.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهیه و توزیع مواد سرقت عملیات مشترک مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستانگفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر در شهرستان‌های زابل و زاهدان پس از اشراف اطلاعاتی، از فعالیت قاچاقاقچیان مواد افیونی مطلع و پس از شناسایی قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس در یکی از خیابان‌های زابل دستور ایست را به راننده یک دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر صادر کردند، اما راننده بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه و با رها کردن خودرو از محل متواری که در بازرسی از خودرو ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ماموران پلیس در یکی از روستا‌های زاهدان دستور ایست را به یک دستگاه خودرو سواری پژو و حامل مواد مخدر صادر و خودرو متوقف که در این عملیات نیز از بازرسی خودرو سواری ۵۵ کیلو گرم تریاک کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

وی خاطر نشان کرد: در این ۲ عملیات پلیس در مجموع ۳۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و یک سوداگر مرگ دستگیر، ۲ دستگاه خودرو توقیف و و دستگیری قاچاقچی متواری در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • ۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان
  • کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد