Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر اینکه شخصی با یک دستگاه پژو پارس قصد انتقال موادمخدر از استان بوشهر به فارس را دارد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرهنگ حیدر سوسنی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در تحقیقات مأموران مشخص شد سوژه موردنظر در یکی از شهرستان‌های استان بوشهر اقدام به بارگیری محموله موادمخدر کرده و به سمت استان فارس در حرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تعامل اطلاعاتی انجام شده با پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس خودروی مورد نظر در یکی از راه های ارتباطی شهرستان" لامرد " شناسایی و توقیف شد.

سوسنی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی۷۵ کیلوگرم تریاک کشف و در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: این نیروی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان فارس پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو عملیات مشترک فرماندهی انتظامی استان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم موادمخدر در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ امیدی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون با اجرای ۴۳۸ طرح پاکسازی در استان آذربایجان شرقی ۱۴ نفر قاچاقچی و ۲۷۲ نفر خرده فروش موادمخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی معرفی شده اند.

وی افزود: یک هزار و ۳۲۰ نفر معتاد در آذربایجان شرقی  جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند در مجموع از این افراد تعداد ۴۳ دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت کشف و توقیف و روانه پارکینگ شده است.

سرهنگ امیدی یادآور شد: برای ایجاد آرامش در محلات و مناطق مختلف شهری و روستایی شهروندان می‌توانند اطلاعات خود در زمینه حضور و پاتوق معتادان متجاهر و فعالیت خرده‌فروشان و قاچاقچیان موادمخدر در آذربایجان شرقی را با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دهند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • ۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۳ تصادف در محورهای مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم موادمخدر در آذربایجان شرقی