Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتین کمالی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا  اعلام کرد: از این تعداد ۱۰ هزار و ۸۱۰ نفر مرد و ۳ هزارو ۸۷۲ نفر زن بودند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هر کدام به ترتیب حدود ۵ و ۲.۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی افزود: صدمات ناشی از نزاع در استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی گفت: در تیر ماه امسال آمار مراجعان نزاع با ۴۵ نفر کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۴ هزارو ۴۳۴ نفر رسیده است که از این تعداد ۳ هزار و ۲۵۰ نفر مرد و یک هزار و ۱۸۴ نفر زن بودند.

وی یادآوری کرد: کل مراجعان مدعی صدمات نزاع در سال گذشته به ادارات پزشکی قانونی استان برابر با ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر بود که از این تعداد ۲۷ هزار و ۱۹۲ نفر مرد و ۱۰ هزار و ۳۰۸ نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی تاکید کرد: مراجعه کنندگان در هنگام مراجعه به پزشکی قانونی باید به خاطر داشته باشند که ظاهر خون آلود تاثیری در صدور نظریه کارشناسی توسط پزشکی قانونی ندارد.  
وی گفت: مبنای صدور نظریه کارشناسی در خصوص جراحت نوع جراحت و عمق آن است و معاینه دقیق تر ضایعات نیازمند تمیز بودن موضع و بررسی دقیق آن توسط کارشناس پزشکی قانونی است.  
کمالی یادآوری کرد: برای صدور نظریه کارشناسی در خصوص صدمات ناشی از نزاع توسط سازمان پزشکی قانونی ارائه معرفی نامه از مراجع قضایی و یا کلانتری الزامی است.  
وی ادامه داد: در صورت وجود جراحت و صدمات عمده و تهدید کننده، فرد می تواند پس از انجام اقدامات درمانی به پزشکی قانونی مراجعه کند، سوابق اقدامات انجام شده از سوی پزشکی قانونی از مرجع درمان کننده اخذ خواهد شد تا حقی از فردی ضایع نشود.  

۶۱۲۰/۳۰۷۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان شرقی درمان کارشناسی پزشکی قانونی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور

 مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی شهر زاهدان برگزارمی شود.

تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کند با ترکیب پرستو جبلی، مهدیه خوش صفت و مربیگری و سرپرستی خانم پورثابت شرکت دارد.

 مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی  بیست و هشتم و بیست و نهم فروردین در زاهدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های روز ملی گندم و نان در استان آذربایجان شرقی
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • توزیع کود یارانه دار در آذربایجان شرقی
  • توزیع کود یارانه دار در استان
  • ثبت ۵۶۳ فوتی در تصادفات استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲
  • تعیین تعرفه‌های پزشکی فقط از مسیر قانونی
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • هرس شاخه های درختان سیب در شهرستان مراغه
  • قاتل مجنون پول دیه هم ندارد
  • پیش‌بینی بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی