Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم روز دوشنبه در جشن امامت و ولایت در  مسجد جامع شیشوان عجب‌شیر افزود: امامان معصوم (ع) نیز همواره بر حاکمیت اسلامی در تمام امور تاکید و  این موضوع را تبیین می‌کردند.
وی اضافه کرد: کمال دین تنها به بیان احکام اسلامی نیست، بلکه دین به مبین و شارح و مجری معصوم و در حقیقت حاکم و ولی نیاز دارد که هم دین را به طور صحیح بیان کند و هم از تحریف و ایجاد بدعت در دین جلوگیری کرده و آن را به طور صحیح و کامل اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آل‌هاشم با بیان اینکه عید غدیر خم عید اهل بیت پیامبر و از بزرگترین اعیاد است افزود: در این روز مهمترین واقعه تاریخ اسلام و آخرین ماموریت و مهمترین ماموریت پیامبر اکرم(ص) یعنی تعیین امام و تعیین ولی جامعه اسلامی توسط خاتم پیامبران رقم خورد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: امروز مسئله ولایت فقیه حاصل درخت شکوهمند انقلاب اسلامی و اندیشه های متعال حضرت امام (ره) است.
آل هاشم همچنین با حضور در پادگان ۰۳ شهید برخورداری عجب‌شیر با تبریک  ایام دهه ولایت و عید بزرگ غدیر افزود: عید بزرگ غدیر اشرف العیاد است.
وی به مسوولان و سربازان مستقر در این پادگان آموزشی تاکید کرد: به موضوع نماز توجه خواصی داشته باشید و هیچ وقت نسبت به نماز بی تفاوت نباشید چون در اسلام برای هیچ عبادتی به اندازه نماز تبلیغ نشده است.

۳۰۷۷/۷۴۸۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پیامبر اکرم جامعه اسلامی دین مسجد جامع نماینده ولی فقیه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸، گفت: این نهاد انقلابی در طول حیات خود دژ مستحکم و پناه مردم و مستضعفان است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران به منظور حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به دستور امام خمینی (ره) تأسیس شد و در ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ با دستور امام به سه نیروی زمینی، هوایی و دریایی گسترش یافت.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۶۹ با فرمان رهبر معظم انقلاب، دو نیروی قدس و سازمان بسیج به این نهاد انقلابی اضافه شد، اظهار کرد: سپاه از مردم و برای مردم است و همه این نهاد انقلابی را دژ و پناه خود می‌دانند.

وی با تبریک روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پیشکسوتان، رزمندگان، فرماندهان و کارکنان این نهاد انقلابی و بسیجیان گفت: سپاه پاسداران امروز فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری‌های نظامی و فنی در اختیار دارد.

آیت الله آل هاشم، بر تقویت و حمایت از این نهاد انقلابی و نیروهای مسلح به عنوان عناصر اقتدار کشور، تاکید کرد.

کد خبر 6084538

دیگر خبرها

  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تأکید دارد
  • ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تاکید دارد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور