Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار محال و بختیاری- دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: دادستانی این استان با هدف حفظ حقوق عامه علیه رئیس سابق سازمان خصوصی سازی کشور و سایر افراد مؤثر در واگذاری مجتمع کشتارگاه صنعتی جونقان اعلام جرم کرده است.

به گزارش قدس آنلاین؛ عبدالرضا علیمحمدی در گفت و گو با رسانه ها تاکید کرد: دادستانی چهارمحال و بختیاری اعلام جرم علیه این افراد را به اتهام تضییع اموال بیت المال دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین براساس ضوابط، سایر اقدامات قانونی در راستای ابطال قرارداد واگذاری کشتارگاه صنعتی جونقان چهارمحال و بختیاری آغاز شده و در حال انجام است.

کشتارگاه صنعتی جونقان چهارمحال و بختیاری یکی از بزرگترین کشتارگاه های کشور در منطقه غرب است که از سال ۷۸ فعالیت خود را در این استان آغاز کرد.

کشتارگاه صنعتی جونقان در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار، ظرفیت کشتار ۲ هزار رأس دام سبک و ۲۰۰ رأس دام سنگین یکی از واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری است که از سال گذشته قرار بود به بخش خصوصی واگذار شود.

خرداد امسال‌ نیز دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود مدعی‌العموم به موضوع روند واگذاری کشتارگاه صنعتی جونقان از احتمال بروز تخلف در این موضوع خبر داده بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اعلام جرم چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم بازیان رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مراسم آئین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید.

او ادامه داد: امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد. بعد از ۸ بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی تصریح کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند. یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هلدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلاً اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید. خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

کد خبر 6087426

دیگر خبرها

  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال