Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داد الکسیس سانچس در آستانه پیوستن به اینتر قرار دارد و جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی این باشگاه سخت روی نهایی شدن این انتقال کار می‌کند. مدیران باشگاه اینتر که اخیراً موفق شدند روملو لوکاکو را در ازای 75 میلیون یورو از منچستریونایتد به خدمت بگیرند، امیدوار هستند تا دومین بازیکن را هم از این باشگاه انگلیسی جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، سانچس با قرارداد قرضی یک ساله با قابلیت خرید راهی اینتر خواهد شد و شماره «7» نراتزوری هم به وی می‌رسد. همچنین در صورت عملی شدن این انتقال، باشگاه منچستریونایتد نیمی از دستمزد این مهاجم شیلیایی که 505 هزار پوند در هفته است را خواهد پرداخت. مدیران باشگاه اینتر می‌خواهند انتقال الکسیس تا 48 سال آینده به سرانجام برسد.

مذاکرات بین دو باشگاه برای انتقال سانچس 30 ساله به اینتر به صورت فشرده در جریان است و این بازیکن می‌تواند پس از 8 سال به فوتبال باشگاهی ایتالیا بازگردد. فرناندو فلیچویچ، مدیر برنامه‌های سانچس هم که برای مذاکره با مدیران منچستریونایتد به انگلیس سفر کرده، نقش مهمی در عملی شدن این انتقال خواهد داشت.

این مهاجم شیلیایی که نتوانسته در منچستریونایتد رضایت کادر فنی و هواداران این تیم را جلب کند، پیش از پیوستن به بارسلونا در سال 2011، به مدت 5 سال عضو تیم اودینزه ایتالیا بود.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: منچستریونایتد اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس

مارکوس تورام که همراه با پدر خود در جشن های اسکودتوی یوونتوس شرکت می کرد، حالا خودش با پیراهن اینتر به اسکودتو رسید.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. مارکوس تورام در ابتدای فصل به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست و با عملکرد درخشان خود، نقش مهمی در کسب این قهرمانی داشت. او تقریبا دو دهه بعد از آخرین اسکودتوی پدر خود، قهرمانی در سری آ را جشن گرفت. لیلیان تورام با یوونتوس به 4 اسکودتو رسید اما دو قهرمانی آخر او در ماجرای کالچوپولی پس گرفته شد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • شیطنت مارکوس تورام در جشن قهرمانی اینتر و قرار دادن پیراهن نراتزوری بر روی پرچم میلان! / فیلم
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد