Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در گام دوم انقلاب دستگاه‌ها باید تلاش کنند که هر چه بیشتر به خیمه فرماندهی نزدیک باشند گفت: باید برنامه‌های ما برای اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب قوی‌تر و با انگیزه‌تر باشد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمان با بیان اینکه هرکس در محدوده وظیفه‌ای که در اختیارش گذاشته شده است در پیشگاه خداوند و نظام باید جوابگو باشد اظهار داشت: تغییرات در پست‌ها امری کاملا طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هرکس دلسوز این نظام و انقلاب است باید به تصمیمات گوش فرار دهد گفت: افراد در همه صحنه‌های زندگی باید به این مسئله توجه داشته باشند که در محضر خداوند هستند.

امام جمعه کرمان: ‌سخنان شفاف مقام معظم رهبری حجت را بر همه تمام کردامام جمعه کرمان: بیش از 40 موقوفه حوزه‌های علمیه در استان کرمان وجود داردامام جمعه کرمان: گام دوم انقلاب با حضور و مشارکت جوانان محقق می‌شود

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه در تغییر و تحولات سمت‌ها و مسئولیت‌ها باید خدا رادر نظر گرفت و همه اعمال و رفتار ما برای خدا باشد افزود: هر کس در محدوده وظیفه‌ای که به عهده‌اش گذاشته شده در پیشگاه خداوند مسئولیت دارد و باید در رابطه با تصمیماتی که می‌گیرد پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب دستگاه‌ها باید تلاش کنند که هر چه بیشتر به خیمه فرماندهی نزدیک باشند گفت: باید برنامه‌های ما برای اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب قوی‌تر و با انگیزه‌تر باشد.

در این جلسه محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه امانتداری و حفظ موقافات از مهم‌ترین وظایف مسئولان نظام و متولیان این حوزه است اظهار داشت: اگر افرادی که وقف می‌کنند مشاهده کنند که از موقافات آنها به خوبی حفاظت نمی‌شود باعث می‌شود که دیگران وقف نکنند.

وی با بیان اینکه حفاظت نامناسب از موقوفات تبلیغ سوء در جامعه را به دنبال دارد افزود: استان کرمان در کشور در رتبه نخست موقافات قرار گرفته و با دارا بودن 208 بقاع متبرکه در رتبه دوم کشوری در این حوزه قرار دارد.

انتهای پیام/ ت

R7860/P1336/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر سه شنبه در مراسم تودیع معارفه استاندار مازندران سرآغاز یاری خداوند را یاری مردم و ادامه راه شهیدان و آرمان‌ها ذکر کرد و گفت: اگر در این زمینه ضعیف وارد شویم، تضمینی برای یاری خدا وجود ندارد.

وی با تقدیر از تلاش‌های استاندار سابق مازندران متوسط عمر استانداری را در استان کمتر از دو سال ذکر کرد و گفت: مبارزه با زمینخواری از جمله تأکیدات رئیس جمهور در استان بوده است و استاندار قبلی نیز در این بخش توفیقاتی داشته است.

وی با اظهار اینکه مازندران قطب کشاورزی و ورزش به شمار می‌رود، وجود دو وزیر از استان را در هیأت دولت لازم دانست و گفت: مسائل ناسیونالیستی در استان برای ما اولویت نیست بلکه تدبیر و تعهد برای ما مساله مهم است.

آیت الله لائینی یادآور شد: مازندران در حوزه‌های مختلف خدمات زیادی از نظام اسلامی گرفت و در عین حال خلاء های زیادی دارد و در حوزه کشاورزی طی دو سال گذشته با افت قیمت روبرو بودیم و در زمینه صادرات نیز مشکل داریم.

امام جمعه ساری نبود صنایع تبدیلی را از دیگر مشکلات ذکر کرد و گفت: در حوزه گردشگری، ویلاسازی های غیرمجاز، کمبود آب شرب و غیره با مشکل روبرو هستیم.

وی راه اندازی قطار محلی پرسرعت و ایجاد اتوبان ساحلی از رامسر تا گلستان را از دیگر نیازهای مازندران بیان کرد و گفت: مازندران نیازمند آزادراه ساحلی است.

امام جمعه ساری همچنین از اجرای طرح نور و مقابله با هنجارشکنان تقدیر کرد.

کد خبر 6086274

دیگر خبرها

  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • حمله تند حسین شریعتمداری به مهدی فضائلی: رهبری سخنگو ندارد
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • رهبری سخنگو ندارد؛ شما از چه موضعی توییت کرده‌اید؟
  • حمله حسین شریعتمداری به مهدی فضائلی: رهبری سخنگو ندارد؛ شما از چه موضعی توییت کرده‌اید؟
  • حمله حسین شریعتمداری به مهدی فضائلی: رهبری سخنگو ندارد؛ شما از چه موضعی توییت کرده اید؟
  • توییت جدید مهدی فضائلی عضو دفتر رهبر انقلاب پس از اظهارات درباره حجاب