Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@14:32:46 GMT

سفر سجادی به توکیو یکسال مانده به المپیک

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۹۲۳۱

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک مردادماه سال آینده به میزبانی توکیو ژاپن برگزار می‌شود. ژاپنی‌ها در فاصله یک سال مانده به این بازی‌ها از آمادگی نسبی لازم برای میزبانی برخوردار هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، قرار است این میزان از آمادگی در جریان اولین نشست سرپرستان کاروان‌های کشور‌های شرکت کننده نمایش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که از فردا آغاز می‌شود، شرکت کنندگان از سالن‌ها و محل‌های مختلفی که میزبان رویداد المپیک خواهند بود، بازدید می‌کنند. بازدید سرپرستان عصر‌ها انجام می‌شود. آن‌ها در نوبت صبح جلساتی با مسئولان برگزارکننده المپیک توکیو خواهند داشت.

جلسه سرپرستان کاروان‌های شرکت کننده در المپیک توکیو به مدت چهار روز ادامه دارد. برای حضور در این نشست، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران بامداد امروز دوشنبه عازم توکیو شد. پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی وی را در این سفر همراهی می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نصرالله سجادی تابناک ورزشی توکیو المپیک نامه آملی به یزدی سالار آقاخان آیت الله یزدی صادق لاریجانی لیگ نوزدهم حادثه دانشگاه آزاد حماسه پاوه ولی الله سیف عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا از کورس قهرمانی این مسابقات جا مانده باشد و اختلافش با آرسنال و منچسترسیتی بیشتر شود.

شاگردان یورگن کلوپ از اینکه موفق نشده بودند در این بازی به پیروزی برسند بسیار ناراحت و عصبانی بودند و فن دایک پس از پایان این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد که با انتقادهایی از سوی هواداران این تیم و همچنین رونی مواجه شده است.

این ستاره سابق منچستریونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« متاسفم اما فکر می‌کنم موضوع نگران کننده در اینجا این است که او کاپیتان است و می‌گوید که لیورپول از کورس قهرمانی عقب مانده و این اتفاقی است که در طول این فصل بارها رخ داده است.

او پس از شکست در دربی مشغول صحبت درباره این است که تیمش باید در بازی بعدی در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به میدان برود. این در حالی است که او و تمام بازیکنان لیورپول در حال حاضر فقط باید به تمرین فردا و پیروزی در بازی بعدی فکر کنند چون در این بازی شکست خوردند و باید دوست داشته باشند که هرچه زودتر این باخت را جبران کنند.

حرفی که می‌توانم به او بزنم این است که زودتر با این وضعیت کنار بیاید و آماده رقابت شود، در غیر این صورت لیورپول با این وضعیت شانسی نخواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی