Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت نبود کمپ ترک اعتیاد دولتی در جیرفت را یک معضل برای این شهرستان دانست و گفت: شهرستان جیرفت به بیش از ۱۰۰ دستگاه پایش تصویری نیاز دارد و پایش تصویری جیرفت با مشکل روبه‌رو است. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، سرهنگ رضا محمدرضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاران باید در بیان حقایق از کسی واهمه نداشته باشند اظهار داشت: رعایت اخلاق اسلامی مهم‌ترین اصول کار خبرنگاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خبرنگاران در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند و بیشترین تاثیرگذاری در این حوزه را داشته باشند گفت: در نظام جمهوری اسلامی مسئولان خدمتگذار مردم هستند و باید به این مهم افتخار کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه در حال حاضر جیرفت از وضعیت امنیتی خوبی برخوردار است، عنوان کرد: در شهرستان جیرفت در بعد شاخص‌های امنیتی در استان جزو رتبه‌های برتر استان هستیم.

کرمان| تنها بودجه درمان سرپایی ترک اعتیاد به بیمه سلامت اختصاص داده می‌شودراه‌اندازی کمپ‌های الگوی ترک اعتیاد توسط بسیجترک اعتیاد تورمی در ایران

وی با بیان اینکه اولویت اول هر کاری امنیت است و اگر امنیت در منطقه‌ای نباشد آن منطقه نابود می‌شود افزود: به این واسطه ضرورت دارد تمامی ارگان‌ها در ایجاد امنیت در جامعه مشارکت داشته باشند.

محمدرضایی با اشاره به اینکه 72 درصد نسبت به دو ساله گذشته کاهش قتل در منطقه را داشتیم گفت: در ماه گذشته بیش از هزار دستگاه خودرو متخلف در حوزه‌های مختلف از جمله تک پلاک، فاقد پلاک، شیشه دودی و غیره توقیف شده است که 90 درصد جرائم تخلفات ماشین در این منطقه، شیشه دودی است که با قاطعیت با آنها برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی این منطقه امنیت بسیار بالایی ایجاد شده است و حوزه کشاورزی را متحول کرده است افزود: در جیرفت کمپ ترک اعتیاد دولتی وجود ندارد و این یک معضل برای شهرستان است که عمده سرقت‌ها توسط معتادین انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه اگر تمامی ادارات به وظیفه خود عمل کنند ما امروز هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم بیان کرد: مردم خودشان در زمینه وقوع بسیاری از سرقت‌ها مقصر هست چرا که در رعایت مسائل امنیتی و حفاظتی کوتاهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین سرقت‌های خودرو برای پراید و پژو اتفاق افتاده که از لحاظ تجهیزات ایمنی از امنیت خوبی برخوردار نیستند اظهار داشت: پاک‌سازی نقاط آلوده در چهار ماهه ابتدای امسال نسبت به سال گذشته 19 درصد افزایش داشتیم. 

محمدرضایی با اشاره به اینکه کشف 78 درصدی سرقت‌ها و افزایش 42 درصدی سارقین در چهارماهه نخست سال نسبت به مورد مشابه سال گذاشته را داشتیم عنوان کرد: کشف مواد مخدر در چهار ماهه نخست سال جاری 41 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه افزایش 50 درصدی در انهدام مواد مخدر و افزایش 166 درصدی دستگیری خورده‌فروشان را داشتیم افزود: در دستگیری معتادین 121 درصد و در مبارزه با قاچاق کالا 378 درصد افزایش داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه در تصادفات برون‌شهری 14 درصد و در تصادفات درون شهری 13 درصد کاهش داشتیم گفت: 31 هزار با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس داشتیم که 114 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشتیم.

وی با بیان اینکه شهرستان جیرفت بیش از 100 دستگاه پایش تصویری نیاز دارد، خاطرنشان کرد: پایش تصویری جیرفت هنوز درست نشده و با مشکل روبه‌رو است.

انتهای پیام/ ت

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 27 درصدی سفرهای نوروزی به مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم در حاشیه این بازدید از افزایش حضور مسافران در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مهاباد تاکنون حدود 12 هزار و 700 نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان مهاباد بازدید کرده‌اند.

جولایی افزود: میزان رشد مسافرت به شهرستان مهاباد 27 درصد، میزان بازدید از مراکز گردشگری 7 درصد و تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی هم به صفر رسیده است.

در همین خصوص فرماندار ویژه مهاباد همراه با جمعی از مسئولان وضعیت و روند آمادگی ستاد خدمات سفر را بررسی کرد.

درحاشیه این بازدید از افزایش تعداد مسافران و کاهش تصادفات در شهرستان نسبت به پارسال خبر داده شد.

دیگر خبرها

  • بارندگی در شهرستان مرزی آستارا ۶۴ درصد افزایش یافت
  • بیم افزایش مصرف شیشه در کشور
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • اقامت گردشگران در مهاباد ۲۷ درصد افزایش یافت
  • افزایش 27 درصدی سفرهای نوروزی به مهاباد
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • کشف ۸ فقره سرقت کابل برق در جیرفت
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • موفقیت طرح جوانی جمعیت در گرو همت همگانی است
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت در جیرفت