Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحجت‌اله علم‌الهدی رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه در گفتگو با خبرنگاران به دستور رئیس قوه قضائیه برای ایجاد تحول در این پژوهشگاه اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما برای ایجاد تحول در پژوهشگاه دریافت ایده‌ها و نظرات نخبگان حوزه و دانشگاه و قضات محترم دستگاه قضا است.

وی با بیان اینکه استفاده از نظرات و ایده‌های نخبگان به منظور ارتقای جایگاه علمی پژوهشگاه است، تصریح کرد: پس از بررسی ایده‌ها و نظرات دریافتی در کمیته‌ای که به همین منظور در نظر گرفته شده، ایده‌های برتر و موثر استخراج و از صاحبان این ایده‌ها در صورت لزوم دعوت خواهیم کرد تا به صورت حضوری از نظراتشان بهره بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه یادآور شد: در همین راستا در سایت پژوهشگاه امکانی را فراهم کرده‌ایم تا نخبگان حوزه و دانشگاه و همچنین قضات دستگاه قضایی ایده‌ها و نظرات خود را از طریق سایت پژوهشگاه به آدرس http://www.ijri.ir/cmnts.html برای ما ارسال کنند.
 

کد خبر 4696614

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الله علم الهدی قوه قضاییه پژوهشگر برتر شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه سازمان حج و زیارت نیروی انتظامی عید سعید قربان اربعین حسینی سیدابراهیم رئیسی پیروز حناچی پلیس راهور سید جواد حسینی سازمان هواشناسی روز خبرنگار دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس ابد و مصادره اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین!

حکم نهایی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین به اتهام دریافت رشوه اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چن ژیوآن رئیس پیشین اتحادیه فوتبال چین که از سال 2019 تا 2023 این سمت را بر عهده داشت، به دلیل دریافت رشوه به حبس ابد محکوم شد.

براساس گزارش تلویزیون ملی چین، چن ژیوآن بیش از 10.4 میلیون یورو رشوه دریافت کرده که خود او نیز به آن اعتراف کرده است. علاوه بر این، تمام اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین در معرض مصادره است.

ژیوآن مزایای نامناسبی را برای تعدادی از باشگاه‌های فوتبال محلی ایجاد و در نتیجه رقابت و نظم در صنعت فوتبال را تضعیف کرد.

حکم زندان برای 2 مقام ارشد فوتبال چین

ژیوآن در دادگاهی که برای محاکمه‌اش برگزار شد، اظهار داشت: «هواداران ممکن است موافق باشند که استاندارد فوتبال چین پایین است، اما آنها نمی‌توانند فساد را تحمل کنند. من می‌خواهم از همه هواداران چینی عذرخواهی کنم».

چن ژیوآن از حقوق سیاسی خود محروم شد و درآمدهای غیرقانونی که از رشوه به دست آورده بود، طبق قانون به خزانه دولت واریز می‌شود.

ژیوآن از سال 2010 تا 2023، در حالی که پست‌های مختلفی در بندر بین‌المللی شانگهای و فدراسیون فوتبال چین را بر عهده داشت، بیش از 81 میلیون یوان (11 میلیون دلار) رشوه دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • جایزه جی‌ئی‌سی‌اف قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت برای توسعه صنعت گاز است
  • هشدار رئیس سابق کمیسیون اروپایی درباره وقوع جنگی بزرگ
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • هشدار یونکر درباره خطر وقوع جنگی بزرگ
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین!
  • رسانه پایداری گزینه‌های معاون اولی محسنی اژه‌ای را معرفی کرد
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت
  • فراخوان مردمی رسانه رهبر انقلاب