Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@21:36:34 GMT

۲۳۶ سری کمک جهیزیه در خراسان جنوبی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۹۳۲۳

۲۳۶ سری کمک جهیزیه در خراسان جنوبی اهدا شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این ارتباط به هر نوعروس سه میلیون تومان کمک هزینه ازدواج پرداخت می‌شود.

علی اکبر نخعی افزود: پیگیر هستیم که تا پایان سال جاری کمک هزینه ازدواج نوعروسان به ۶ میلیون تومان افزایش یابد و به زوجینی که الان کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند، مابه‌التفاوت پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین به شهرستان‌ها ابلاغ کردم به نوعروسانی که در مناطق دارای ضریب محرومیت هفت تا ۹ زندگی می‌کنند تا سقف چهار میلیون تومان کمک جهیزیه پرداخت شود.

نخعی گفت: هم اکنون نوعروسی پشت نوبت دریافت کمک جهیزیه نداریم و هر نوعروسی که نسبت به ثبت نام کمک جهیزیه اقدام کند با برگزاری دوره‌های آموزشی در مدت یک ماه کمک جهیزیه دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه و ازدواج به نیازمندان جامعه در راستای رفع مشکلات مالی فرزندان مددجوی در شرف ازدواج است، اظهار داشت: این کمک هزینه‌ها در قالب تامین جهیزیه مددجویی دختران زیرپوشش، هدیه ازدواج پسران مددجو و همچنین کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت این نهاد انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی عنوان کرد: برای فرهنگ سازی ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد به این افراد نیز کمک هزینه ازدواج پرداخت می‌شود، سال گذشته به ۶۴ زن سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان که ازدواج مجدد کردند، به هر نفر حدود سه میلیون تومان کمک هزینه ازدواج پرداخت شد.

۷۵۵۶* 6054

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر ازدواج خانواده خراسان جنوبی دوره های آموزشی فرهنگ سازی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای مرمزی با اشاره به اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی حمیدیه گفت: برای خرید هر سری جهیزیه را ۴۱ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: جهیزیه‌های اهدایی دارای ۵ قلم کالای اساسی شامل؛ یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز و تلویزیون تولید داخلی هستند و برای تهیه مجموع آنها ۲۵ سری ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.


مرمزی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی حمیدیه در سال۱۴۰۲ تاکنون ۱۳۳ سری جهیزیه میان نوعروسان زیر پوشش تهیه و اهدا کرده است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی حمیدیه هدف از اهدای جهیزیه را ترویج ازدواج آسان و سنت حسنه پیامبر اکرم (ص)، تحکیم بنیاد خانواده و جوانی جمعیت عنوان و اضافه کرد: از خیرین و نیکوکاران برای کمک و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند و سایر نیاز‌های مددجویان زیر پوشش در زمینه بسته‌های معیشتی، پوشاک، بسته‌های آموزشی و تحصیلی، اشتغالزایی و ... دعوت بعمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی