Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:54:52 GMT

پنج مزرعه استخراج ارز دیجیتال در ایلام شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۹۳۳۶

پنج مزرعه استخراج ارز دیجیتال در ایلام شناسایی شد

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز دوشنبه در نشست شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ایلام افزود: این موارد در آرامستان بهشت رضا شهر ایلام، یک گاوداری در چوار، دو مرغداری در ایوان و ملکشاهی و یک برنجکوبی در شهرستان سیروان شناسایی شده اند.

وی با تاکید بر جدیت در مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی اظهار کرد: کشور ما هم اکنون در جنگ تمام عیار اقتصادی است و دشمن تمام ساختارهای اقتصادی ما مورد هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نوذری با بیان اینکه دشمنان نظام هم اکنون با راه اندازی جنگ روانی به دنبال پریشان کردن ذهن مردم هستند، یادآور شد: با تلاش های صورت گرفته به خوبی از قاچاق دام در استان ایلام جلوگیری به عمل آمد.

نوذری، هدف از تشکیل جلسات مبارزه با قاچاق کالا را جلوگیری از قاچاق کالاها ومایحتاج اساسی مردم دانست و تاکید کرد: موضوعاتی که با سفره ی مردم ارتباط مستقیم دارد در این نشست ها بررسی و راهکارهای لازم برای آنان ارائه و اجرایی می شود.

در این نشست اعضای جلسه راهکار، انتقاد و پیشنهادات خود در زمینه قاچاق کالا و ارز بیان کردند.

7172/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: بخش‌های اطلاعاتی بر شناسایی شبکه‌های توزیع مواد مخدر تمرکز کنند

به گزارش قدس آنلاین،‌ سیدابراهیم رئیسی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که امروز - شنبه - برگزار شد،‌ گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر، اساس کار بر مبارزه با شبکه‌های اصلی توزیع باشد

رئیس‌جمهور ادامه داد: جمهوری اسلامی علیرغم وجود تحریم‌ها و تهدیدهای متعدد توانسته در زمینه مبارزه با مواد مخدر موفقیت‌های زیادی به‌دست آورده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌های اطلاعاتی کشور بر شناسایی شبکه‌های توزیع تمرکز کنند. برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است، اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

این خبر تکمیل می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • نابودی آفت سن غلات مزارع رشتخوار
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی
  • کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در اصفهان
  • رئیسی: بخش‌های اطلاعاتی بر شناسایی شبکه‌های توزیع مواد مخدر تمرکز کنند
  • شناسایی ۸۰ واحد نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری