Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از قزوین، سرهنگ پاسدار ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر«عج» استان قزوین به همراه سرهنگ پاسدار محمدکشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین‌صبح امروز با سرپرست خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین دیدار کرد.

معاون‌هماهنگ کننده سپاه‌صاحب الامر«عج» استان قزوین در این دیدار اظهارکرد: استان قزوین خبرگزاری‌های فعال و خوبی دارد گرچه نگاه ها، جناح ها و جریان‌های سیاسی وجود دارد که باید هم وجود داشته باشد چرا که همه متعلق به نظام هستیم و برای سربلندی کشور تلاش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهرخانی افزود: در استان قزوین اغلب اصحاب رسانه خط قرمزها را رعایت می‌کنند که باید تلاش شود خطوط قرمز همیشه رعایت شود.

این مسئول ادامه داد: مجموعه خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین دارای افراد بانشاط، کار بلد، فهیم بوده و با رعایت انصاف، مطابق با واقعیت به انعکاس اخبار می‌پردازند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر«عج» استان قزوین اضافه کرد: هر سال از سوی مسئولان استان قزوین قول‌هایی برای رفع مشکلات خبرنگاران داده می‌شود که امیدواریم امسال به طور اساسی مشکلات حل و فصل شود و سال آینده در آستانه روز خبرنگار شاهد وجود مشکلات خبرنگاران نباشیم.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: امسال تلاش شد از طریق روابط عمومی و بسیج رسانه استان قزوین برنامه‌های مختلفی برای خبرنگاران از جمله برنامه‌های ورزشی و تفریحی پیش بینی شود که به اجرا هم درآمد و هدف هم این بود که ارادت خود را به قشر رسانه نشان دهیم.

وی اذعان کرد: حضرت زینب «س» بی بدیل ترین نقش را پس از واقعه کربلا ایفا کرد و با اطلاع رسانی چهره واقعی یزید و یزیدیان را برای همگان آشکار ساخت.

این مسئول افزود: از افتخارات جهان اسلام و عالم تشیع کربلا و نهضت عاشورای امام حسین «ع» است و هرچه عزت، اقتدار و افتخار داریم از عاشورا و کربلاست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین بسیج رسانه مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد+ عکس

رسانه آمریکایی فاکس‌نیوز طی گفت‌وگو با مسیح علینژاد وی را با عنوان فعال ضدایرانی خطاب کرد.

به گزارش مشرق، شبکه امریکایی فاکس نیوز مصاحبه‌ای با مسیح علینژاد ضدانقلاب فمنیست انجام داده و به جای استفاده از اصطلاحاتی چون فعال اپوزیسیون، وی را «فعال ضدایرانی» و درواقع ایران‌ستیز نامیده است.

این موضوع با واکنش مثبت کاربران فضای مجازی به ویژه اکانت‌های ضدانقلابی مواجه شده و آنان نیز با خرسندی از لقبی که یک رسانه آمریکایی به وی داده، علینژاد را «فاندبگیر» به معنای کاسب سیاسی و پروژه بگیر سیاسی معرفی کرده‌اند.

البته فاکس نیوز پس از واکنش کاربران ایرانی عنوانی که به این فرد داده را تغییر داد اما این موضوع به خوبی نشان داد علینژاد در میان ضدانقلاب نیز تا چه میزان نامطلوب است که به سبب ضدایرانی نامیدن افعال وی از این رسانه قدررانی می‌کنند.

علینژاد طی این مصاحبه بدون اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیست از اسرائیل دفاع کرده و حماس را تروریست خوانده است.

این عنصر ضدانقلاب در پروژه‌های متعددی علیه کشور اقدام کرده و جالب این که شبکه‌ها و رسانه‌های غربی و آمریکایی نیز از ماهیت ضدایرانی وی با خبرند و از این روست که به عنوان ابزاری سیاسی از وی استفاده و هر وقت که نیاز به مقابله و نفی سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران و دفاع از منافع غرب باشد، از این عنصر ضدانقلاب بهره برداری می‌کنند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
  • پیام عملیات «وعده صادق» از نگاه روزنامه مصری: «پا روی خطوط قرمز ایران نگذارید»
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر
  • آدرس غلط سی ان ان / تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمز‌های نظام قاطع و سخت است
  • سربلندی رسانه ملی در پوشش رسانه‌ای عملیات «وعده صادق»
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد+ عکس
  • «وعده صادق» و ادراک اردن از قدرت منطقه‌ای ایران
  • برخی مسائل باید از موضوع به رسمیت شناسی طالبان تفکیک شود