Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان در بیانیه‌ای درباره حوادث دردناک کشمیر تأکید کرد: مسلمانان دست‌به‌دست هم دهند و کشمیر را نجات دهند. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از روابط عمومی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، وی در این بیانیه اظهار داشته است: کشمیر منطقه بسیار سرسبزى است که جاذبه‌هاى گردشگرى فراوان دارد و به همین دلیل مورد علاقه هند و پاکستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال‌ها کشمیر به دو ایالت تقسیم‌ شده. ایالتى که در اختیار پاکستان و ایالتى در اختیار هندوستان است و فراموش نکنیم که اکثریت مردم کشمیر مسلمان‌ هستند.

آمریکا و اسرائیل پشت‌صحنه کارشکنی‌ها علیه مردم مظلوم کشمیر هستندآیت‌الله صافی گلپایگانی: دولت هند سریعا به اقدامات ظالمانه خود علیه مردم مظلوم کشمیر پایان دهدتلاش رسانه‌های غربی برای وارونه جلوه دادن تحولات کشمیر

در ادامه بیانیه آمده است: گویا اخیراً هند به این فکر افتاده است که بر تمام کشمیر غلبه کند و این منطقه حساس و پرجاذبه را در اختیار بگیرد. ای‌کاش از طریق دیپلماتیک وارد مى‌شد ولى زورگویى را ترجیح داده و با لشکر عظیمى که به آنجا اعزام داشته، عدّه زیادى را به خاک و خون کشیده یا بازداشت کرده است. حل مسئله کشمیر از طریق دیپلماتیک ممکن است. اینجاست که مسلمین جهان باید این منطقه از جهان که اکثریتش مسلمان هستند را فراموش نکنند و برادران اسلامى خود را از زیر فشار هندوستان نجات دهند. چرا که بى‌تفاوتى در این راه در پیشگاه خدا مسؤولیت فراوان دارد.

در پایان بیانیه تأکید شده است: البته و صد البته امیدى به مراکز جهانى نیست، آن‌ها از اینکه مسلمانان و هندوها به دست یکدیگر کشته شوند سود مى‌برند. مسلمین باید احساس مسئولیت کنند والا در پیشگاه خدا پاسخى ندارند.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق

پس از آنکه رویترز به نقل از کتائب حزب‌الله عراق مدعی ازسرگیری حملات این گروه مقاومت علیه پایگاه‌های نظامی آمریکایی شد،رسانه‌های نزدیک به محور مقاومت با رصد بیانیه‌های منتشر شده، این خبر را تکذیب کردند

به گزارش مشرق، «کتائب حزب‌الله عراق هیچ بیانیه جدیدی منتشر نکرده است». این را خبرنگار شبکه المیادین لبنان پس از انتشار خبر ازسرگیری حملات این گروه مقاومتی علیه مواضع آمریکایی‌ها گزارش داد.

پس از آنکه خبرگزاری رویترز مدعی از سرگیری حملات کتائب حزب‌الله عراق به دلیل عدم پیشرفت در موضوع خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی از این کشور در جریان سفر نخست‌وزیر محمد شیاع السودانی به واشنگتن شد، رسانه‌های نزدیک به محور مقاومت صحت این خبر را زیر سوال بردند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز نیز نوشت، طی ۴۸ ساعت گذشته کتائب حزب الله عراق نه بیانیه‌ای صادر کرده نه سخنگویش موضعی گرفته است.

آنچه در این خصوص منسوب به حزب الله عراق منتشر شده، صحیح نیست. رونوشت به رویترز، اسکای نیوز و الجزیره.

این در حالی است که در پی حمله‌ای جدید به مقر غیرقانونی نیروهای آمریکایی در شمال سوریه، رویترز و پس از آن چند رسانه دیگر به نقل از آن، ادعا کردند، کتائب حزب الله عراق، حملات به نیروهای آمریکایی را از سر می‌گیرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی
  • بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی انگلیس در راه اوکراین
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • فیلم| قدرانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب برای حمایت از مردم کشمیر
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر