Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@11:32:49 GMT

لیگ برتر اینترنتی با صدای عادل

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۹۴۴۰

لیگ برتر اینترنتی با صدای عادل

زمان زیادی به آغار دوره جدید لیگ برتر فوتبال ایران باقی نمانده است و هنوز مشخص نیست عادل فردوسی پور به عنوان گزارشگر در صدا و سیما بازی ها لیگ را گزارش می کند یا خیر.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران از پنجشنبه هفته جاری آغار می شود و این درحالی است که در فصل جدید لیگ برتر جای خالی یک مجری و گزارشگر هم در ورزشگاه و هم در تلویزیون به چشم می‌خوردو آن شخص  عادل فردوسی پور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که همه می دانند این مجری و گزارشگر محبوب از تلوزیون ملی ایران به دلیل اختلافات با مدیران این سازمان کنار گذاشته شده است و نه نود اجرا خواهد کرد و نه فوتبال گزارش می کند. روزنامه شوت یک عکس از عادل فردوسی پور روی جلد صفحه اول خود کار کرده و تیتر زده "لیگ برتر اینترنتی با صدای عادل". این درحالی است که شایعاتی وجود داشت مبنی بر بازگشت عادل به شبکه سه فقط به عنوان گزارشگر فوتبالآن هم به دلیل اینکه صدا و سیما مزدک میرزایی را به دلیل مهاجرت از دست داده است، اما عادل هم موضع مشخصی دارد و طبق شنیده ها موضع او بازگشت فقط با برنامه‌ی نود است.

تیتر این روزنامه فقط یک پیشنهاد به فردوسی پور است بخاطر هوادارانش. به دلیل اینکه مردم دوستداران او دلشان برای صدا و تصویر شخص محبوبشان تنگ شده است، اما این فقط یک پیشنهاد بوده و عادل فردوسی پور هنوز واکنشی به این پیشنهاد نشان نداده و تصمیمی نگرفته است.

کد خبر 386383

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عادل فردوسی پور صدا و سیما لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم شدن اسرائیل به نسل‌کشی در گزارش سازمان ملل

 

به گزارش تابناک به نقل از آناتولی، گزارشگر سازمان ملل در گزارشی از اقدام رژیم صهیونیستی به نسل‌کشی و جنایت گسترده در نوار غزه خبر داد.

در این گزارش آمده است: «دلایل منطقی وجود دارد که بگوییم اسرائیل در موارد بسیاری مرتکب نسل‌کشی و کشتار شده است. ماهیت و گستردگی حملات رژیم صهیونیستی به غزه از نیات اسرائیل برای نابودی فلسطینیان پرده برمی‌دارد.»

این گزارش قرار است امروز به شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو ارائه شود.

خبرگزاری فرانسه در واکنش به گزارش گزارشگر سازمان ملل متحد به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: «ما هیچ دلیلی نداریم که باور کنیم اسرائیل در حال انجام اقدامات نسل‌کشی در غزه است.»

دیگر خبرها

  • نوشتن «بیژن و منیژه» ۳ سال طول کشید/ چاهی برای تولد دوباره
  • فیلم| طعنه عباس عبدی به حداد عادل درباره انتخاب نام دخترانه
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • رونمایی از ترجمه‌ کتاب «داستان‌های منتخب شاهنامه» به اردو
  • شاعر جوان سروستانی در دیدار با رهبر معظم انقلاب شعر خواند
  • متهم شدن اسرائیل به نسل‌کشی در گزارش سازمان ملل
  • ستاره‌های سرخابی در هوای بارانی مهمان فردوسی‌پور شدند؛ از بزیک و کاظمیان تا زندی و شکوری + تصاویر
  • (عکس) فوتبال زیر باران با فردوسی‌پور، بزیک، کاظمیان و زندی
  • عکس| فوتبال زیر باران با فردوسی‌پور،بزیک،کاظمیان و زندی
  • (تصاویر) تمرین عادل فردوسی‌پور با رسانه ورزش زیر باران