Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@22:01:15 GMT

افتتاح نمایشگاه غدیرخم در هندیجان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۹۴۶۷

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: با تلاش و همت معاونت فرهنگی هنری ناحیه، حوزه های مقاومت بسیج و پایگاههای مقاومت بسیج خواهران و برادران، جمعیت هلال احمر ، حوزه مقاومت بسیج کارگری و انجمن هنرهای تجسمی و همکاری خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان برای نخستین نمایشگاه غرفه های عید سعید غدیر خم در محیط باز میدان امام حسین (ع)شهرستان هندیجان افتتاح و تا مدت یک هفته در حال خدمات رسانی به مردم شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینگونه کارهای فرهنگی در شرایط کنونی یکی از نیازهای شهرستان ودرکل جامعه است که با تلاش بسیجیان با بهترین شکل ممکن و با حداقل امکانات موجود برای بازدید شهروندان و استفاده از محصولات موجود در غرفه ها برپا شد که در اولین ساعات افتتاح مورد استقبال مردم قرار گرفت .

وی بابیان پیگیری در تامین محصولات فرهنگی هنری در نمایشگاه گفت: برای افزایش محصولات فرهنگی تلاش های خوبی برای تامین و سهولت در خرید مردم در نمایشگاه غدیر خم کارهای خوبی در حال پیگیری برای افزایش محصولات فرهنگی است که بایستی نیاز مردم را طبق سلیقه های مختلف فراهم نمود که مردم شهرستان تاکنون با رضایتمندی استقبال خوبی از نمایشگاه داشته اند.

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: در آینده نزدیک برنامه های متنوعی در زمینه های فرهنگی و دیگر نیازهای شهرستان با همکاری مسئولان پیگیری خواهد شد و هر چه در کارهای فرهنگی بنا به ضرورت هندیجان، باز کم است که در شهرستان با همکاری بسیجیان بایستی در این باره با فرهنگ سازی مناسب انجام خواهد گرفت .

وی بااشاره از حضور فعال بسیجیان در برپایی غرفه ها بیان کرد : از تلاش فرمانده هان وبسیجیان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج خواهر و برادر و دیگر ادارات ازجمله جمعیت هلال احمر و بسیج کارگری و هنر های تجسمی در برپایی نمایشگاه غرفه ها تقدیر می شود و از همکاری ستاد بنیاد عید غدیر خم و معاونت فرهنگی هنری به شایستگی تشکر می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بازارچه ملی صنایع دستی در نوشهر

حسین ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران در خصوص افتتاح بازارچه صنایع دستی نوشهر در ایام تعطیلات نوروز، گفت: این نمایشگاه با ۱۱۰ غرفه در مساحت: ۱۸۰۰ متر مربع آغاز به کار کرد.

او با اشاره به عرضه محصولات متنوع از ۵۱ رشته مختلف صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در این بازارچه، افزود: لاک تراشی، خراطی، مس و چاقو زنجان، گلیم، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، چرم، حجاری سنگ، سفال و سرامیک و زیورآلات سنتی از جمله رشته‌های صنایع‌دستی پرمخاطب این بازارچه ملی صنایع‌دستی است.

ایزدی ازحضور ۱۵ استان کشور در این بازارچه خبر داد و گفت: دست ساخته‌های هنری هنرمندان استان‌های خراسان رضوی، سمنان، گلستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذزبابجان غربی، مازندران، البرز، تهران، همدان و فارس در این نمایشگاه عرضه شده است.

او مکان نمایشگاه نوشهر را پارک نگین اعلام و در خصوص وضعیت بازدید از بازارچه، افزود: این بازارچه روزانه بیش از ۶ هزار نفر بازدیدکننده دارد.

ساعت بازدید از بازارچه صنایع‌دستی شهرستان نوشهر از ۱۰ صبح الی ۲۴ شب تا ۱۳ فروردین امسال، میزبان علاقمندان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • آغاز گرده افشانی نخیلات در هندیجان
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • افتتاح بازارچه ملی صنایع دستی در نوشهر