Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@06:25:47 GMT

کشته شدن چهار نظامی نیجریه‌ای در حمله داعش

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۹۴۹۳

یک افسر ارتش نیجریه اعلام کرد که عناصر گروه تروریستی داعش در غرب آفریقا با حمله به یک گشتی نظامی در روستای «موگولا» واقع در نزدیکی کامرون، چهار نظامی را به قتل رسانده و اسلحه آن‌ها و ضد هوایی موجود در خودرو نظامی را به غارت بردند.

اخبار بین الملل- طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، این افسر ارتش نیجریه که خواست نامش فاش نشود، افزود که ارتش چهار نفر از نیروهای خود را در حمله عناصر داعش از دست داد و مهاجمان دو خودروی نظامی کوچک را به تصرف خود درآورده اما به دلیل دشواری مسیر مجبور به ترک این خودروها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری‌های شمال نیجریه از سال ۲۰۰۹ تا کنون به کشته شدن بیش از ۲۷ هزار نفر و آواره شدن حدود ۸/۱ میلیون نفر منجر شده است. این درگیری‌ها تا چاد، کامرون و نیجر در همسایگی نیجریه امتداد داشته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: داعش نیجریه خودرو فرانسه قتل نیجر نظامی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع عبری از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در برابر عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند.

رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نامه استعفای خود به «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: جنبش حماس در روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حمله خونینی را انجام داد که نتایج آن خشن و دردناک بود!

وی در ادامه افزود: بخش اطلاعاتی که تحت فرمان من است به مأموریتی که به ما سپرده شده بود، عمل نکرد و من از همان زمان تا ابد این روز سیاه را فراموش نخواهم کرد و تا همیشه این درد عمیق را با خود به همراه خواهم داشت!

استعفای بالاترین مقام اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی از سمت خود، نخستین مورد از استعفای مقامات ارشد نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه است.

کد خبر 6085319 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • شیخ زکزاکی: از حمله ایران به اسراییل از خوشحالی گریه کردم