Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر  منفی گرایی و منفی بافی بیش از مثبت گرایی در جامعه نمود دارد، یعنی قانع و شاکر بودن رخت بربسته و به عبارتی زندگی های مقایسه ای اولویت یافته است.

هدایت صفری گفت: با توجه به مطالعات انجام گرفته در سطح کشور کمتر از یک درصد نوعروسان که از طریق کمیته امداد جهیزیه دریافت کرده و به خانه بخت رهسپار شده اند  به طلاق منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: سال گذشته هشت هزار و ۵۰۰ واقعه ازدواج در استان به وقوع پیوسته که از این تعداد یکهزار  و ۷۹  نفر آن که بطور تقریبی یک نهم ازدواج های استان را شامل می شود از طریق کمبته امداد استان به خانه بخت رفته اند.

این مسئول ادامه داد: به این مهم توجه داشت که هم اکنون آمار و بانک اطلاعاتی منسجم، متقن و قابل استناد  در ارتباط با آسیب های اجتماعی استان وجود ندارد  هرفردی از زاویه دید و نگاه خود به این موضوعات می پردازد.

صفری افزود: برای رسیدن  به یک فهم و زبان  مشترک در موضوعات یاد شده و اعمال رویکرد مناسب در تدوین سند  با آمارهای  پراکنده  در همه سازمان ها تجمیع ودر حوزه امور بانوان متمرکز شود.

وی یادآوری کرد: با این کار یک نظام اطلاعاتی و آماری، متقن و قابل استناد و بصورت محرمانه در اختیار نخبگان  اندیشه وزران قرار  می گیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: با این کار تضادها، تضارب ها و تعارض های بوجود آمده به مراتب کاهش پیدا می کند و وضعیت بهتری ترسیم می شود و از طرفی احصای  همسو سازی علل  آسیب ها  می تواند چشم انداز و راهبردها را مشخص کند.

این مسئول  داد: هم اکنون نیازمند یک انسجام سازی در حوزه نظام  اموزشی هستیم که این مهم باید از مهدهای کودک مورد توجه قرار گیرد و علاوه بر همین مساله در خانواده ها به ویژه در ارتباط با سبک زندگی نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد:  نباید از ضعف آموزشی نیز غفلت کرد که در این میان ضرروت دارد رسانه ملی به عنوان یک دانشگاه عمومی در این عرصه وارد عمل شود  و  در این میان گسترش مراکز مشاوره رایگان نیز اثر گذاری بالایی دارد، هر چند تعرفه های بالای آن جز تعرفه ها ی بیمه ای نیست.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ازدواج کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود درباره آنروا ندارد

به گزارش جام جم آنلاین، کمیته تحقیقات مستقل سازمان ملل متحد درباره بی‌طرفی آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی آنروا نتایج این تحقیقات را منتشر کرد.

این کمیته تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تاکنون دلیلی را برای اثبات ادعای خود در خصوص ارتباط کارکنان آژانس آنروا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس یا جنبش جهاد اسلامی فلسطین ارایه نداده است.

بر اساس این گزارش آژانس آنروا به صورت منظم نام کارکنان خود را برای بررسی به مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده است، اما این مقامات هیچ‌گاه هیچ‌گونه نگرانی را نسبت به این افراد ابراز نکرده‌اند.

این کمیته بیان کرد که رژیم صهیونیستی به نامه‌های آژانس آنروا در ماه‌های مارس و آوریل مبنی بر درخواست ارایه نام‌های ادعایی و دلایل از سوی این رژیم پاسخ نداده است.

همچنین بر اساس این نتایج، آژانس آنروا از برخی سازوکار‌ها برای تضمین پایبندی این آژانس به اصول بشردوستانه و بی‌طرفانه برخوردار است.

دیگر خبرها

  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود درباره آنروا ندارد