Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:53:48 GMT

مدرسه رسانه شهرستان ادب فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۹۵۶۷

مدرسه رسانه شهرستان ادب فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری مهر،  ثبت‌نام دومین دورۀ «مدرسه رسانه» ویژۀ ترم تابستان آغاز شد.

نخستین دورۀ مدرسه رسانه سال گذشته با کارگاه‌های «ساخت پادکست»، «ریویونویسی» و «ویکی‌نویسی» به کار خود پایان داده و با استقبال خوبی مواجه شد. امسال نیز دومین دورۀ مدرسه رسانه شامل 5 کارگاه آموزشی کاربردی است که داوطلبان می‌توانند در یک یا چند کارگاه شرکت کنند: 

کارگاه ساخت پادکست (با وحید استیری)

کارگاه آموزش نرم افزار تدوین پریمیر  Adobe Premiere (با سیدمحمدحسین موسوی‌تبار)

کارگاه آموزش عکاسی پایه (با عرفان کوچاری)

کارگاه آموزش گرافیک با نرم‌افزار فتوشاپ (با حسین جریان‌پور)

کارگاه آموزش ریویونویسی (با حسن صنوبری)

(کارگاه‌های فوق در سطح مقدماتی برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

)

علاقمندان می‌توانند برای اطلاع دقیق‌تر از شرایط برگزاری کارگاه‌ها  به سایت مدرسه رسانه با نشانی madreseresane.ir یا سایت رسمی شهرستان ادب مراجعه کنند و یا با شماره 77517830 داخلی 139 بین ساعات 10 صبح تا 5 عصر تماس بگیرند.

مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌های مدرسه رسانه تا 5 شهریورماه 98 است. 

فارغ‌التحصیلان مدرسه رسانه به همکاری پاره‌وقت با دفتر رسانۀ شهرستان ادب نیز دعوت خواهند شد.

کد خبر 4696582

منبع: مهر

کلیدواژه: موسسه شهرستان ادب اصحاب رسانه کارگاه آموزشی کتاب و کتابخوانی ترجمه ادبیات جهان روز خبرنگار گردشگری رایزنی فرهنگی ادبیات معرفی کتاب بازار نشر نقد کتاب معرفی نشریات دفاع مقدس جنگ تحمیلی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد

علی سرگزی  اظهار کرد: نخستین دوره «المپیاد ملی آموزش هنر» در بخش‌های آزاد هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی آغاز بکار کرده و هدف از این المپیاد، کشف استعدادهای هنری بویژه در میان نوجوانان و جوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنر است.

وی با بیان اینکه، این المپیاد در ۲ بخش در نظر گرفته شده، افزود: بخش اول آموزشگاه آزاد هنری شامل گروه هنرهای تجسمی (گرافیک نقاشی و طراحی)، هنرهای نمایشی _ موسیقی (موسیقی ایرانی و موسیقی جهانی) و خوشنویسی (نستعلیق – شکسته نستعلیق) است و همچنین، بخش دوم هنرستان‌ها هستند که شامل رشته‌های نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز جهانی، گرافیک و نقاشی، پویا نمایی، سینما و نمایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مخاطبان المپیاد، هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، ادامه داد: مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار تا تاریخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ خواهد بود و لازم است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://olympiart.ir/wp-content/ShivehNameh-olympiad.pdfا مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • ۱۳ مدرسه در سایت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی احداث می‌شود
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان