Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@09:17:51 GMT

آخرین خبر از پرونده سکه ثامن

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۹۵۷۷

رسول کوهپایه زاده در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن گفت: در جلسه ۲۶ مرداد مواجهه حضوری بین بنده به عنوان وکیل شکات و متهم برگزار و موارد مهمی مطرح شد. 

وی افزود: متاسفانه متهم پرونده در خصوص استرداد وجوه و اعلام محل اختفای برخی اموال همکاری لازم را ندارد. به طوریکه سرنوشت هشتصد هزار یورو و تعداد قابل توجهی سکه که به صورت فیزیکی در ید متهم بوده معلوم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه متهم پرونده از این حیث همکاری لازم را ندارد، گفت:  پرونده در حال انشای قرار قانونی و ارسال به دادگاه است.از سوی دیگر  بازپرس پرونده پانزده مورد را جهت کشف حقیقت به ضابط پرونده جهت رسیدگی و اعلام نظر ارجاع داده و ظاهراً بعد گذشت شش ماه جواب مشخصی از سوی ضابط واصل نشده و این بخش از پرونده با ابهاماتی مواجه است.

وکیل شکات ادامه داد:  اگر پرونده به دادگاه ارسال شود با این نقص مذکور ، با مشکل مواجه می شود.

وکیل پرونده شکات سکه ثامن گفت: البته باید از زحمات بازپرسی تشکر لازم را داشت چرا که اقدامات خوبی در پرونده صورت گرفته است. 

وی افزود: با این حال به نظر می رسد ارسال پرونده به دادگاه قبل از وصول جواب مشخص و قانونی از سوی مرجع مربوطه به بازپرسی نمی تواند همه حقیقت را آشکار کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

وی ادامه داد: منتظر هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم.

دیگر خبرها

  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • تصاویری از وکیل تتلو در دادگاه
  • لیست دادگاه های تبریز
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟