Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعتی با بیان اینکه مشکل در پژوهشگاه فضایی و عدم هماهنگی ها باعث کند شدن روند پرداخت خسارت به سیل زدگان شده است گفت: تاکنون خسارت سه هزار پرونده سیل زدگان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» امروز (دوشنبه ۲۸ مرداد) در نشست قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان که در اداره کل مدیریت بحران استان برگزار شد، با بیان اینکه روند خسارات به سیل زدگان با کندی پیش می رود اظهار کرد :خسارت سه هزار پرونده سیل زدگان پرداخت شده که اگر به همین روال پیش برود تا هشت ماه دیگر تمام خسارت ها پرداخت خواهد شد که این مساله باید سریع تر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان مشکل در پژوهشگاه فضایی و عدم هماهنگی ها را باعث کند شدن روند پرداخت خسارت ها عنوان کرد و ادامه داد :بنا شد این مساله به دولت و ستاد منعکس و هرچه سریع تر و منظم تر به ما ابلاغ شود تا ما بتوانیم پرداخت ها را آغاز کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن ساخت و تعمیرات مناطق سیل زده را آغاز کرده است افزود: فاز دوم اعتبارات برای ادامه تعمیرات و ساخت به استان ابلاغ نشده که البته این امر از سوی بانک مرکزی به بانک های عامل کشور ابلاغ شده و امیدواریم هرچه سریع تر برای استان نیز در نظر گرفته شود.

 

وی خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن مدارک را برای بررسی های لازم به بانک ها ارسال می کند تا هرچه سریع تر اعتبارات واریز و کار احداث و بازسازی مناطق سیل زده ادامه پیدا کند.

 

رئیس قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان در خصوص روستاهای حریم بستر رودخانه تصریح کرد: در این راستا ۱۴۳ روستا تعیین تکلیف شده و ۵۷ روستای دیگر تا پایان هفته تعیین تکلیف می شوند.

 

وی از مشکلات دیگر در روند تعمیرات و ساخت خانه های ایمن را گرمای طاقت فرسای استان و کمبود نیروی کار دانست و اضافه کرد: سایر زیرساخت ها مانند مدارس، درمانگاه ها و راه های روستایی نیز در حال پیگیری هستند.

 

وی به زلزله مسجدسلیمان اشاره کرد و با بیان اینکه برای ساخت و تعمیرات مسجدسلیمان اعتبار تخصیص و ابلاغ شده است اذعان داشت: بنیاد مسکن کمیته هایی را برای بررسی و هماهنگی های لازم تشکیل داده که به محض اعلام بانک عامل پرداخت ها انجام و مشکلات حل خواهد شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر غدیر گلپایگان کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل نماز جمعه عید غدیر خم بیرجند سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده غلامرضا شریعتی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مصطفی بیک مداح گفت: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهر‌های جنوب استان حضوری فعال داشتند.
وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در بارندگی‌های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه‌های محلی ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۱۵۰ واحد مسکونی در شهر‌های جنوب استان کاملا تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.
وی تاکید کرد: به محض تامین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی