Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@13:51:39 GMT

پرونده سکه ثامن به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۹۷۳۰

پرونده سکه ثامن به کجا رسید؟

باشگاه خبرنگاران: رسول کوهپایه زاده وکیل مالباختگان سکه ثامن در خصوص آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن گفت: روز ۲۶ مردادماه جلسه ملاقات حضوری بین بنده به عنوان وکیل شکات و متهم پرونده در محل بازپرسی برگزار شد. در این جلسه موارد مهمی مطرح شد.

وی گفت: متاسفانه متهم پرونده در خصوص استرداد وجوه و اعلام محل اختفای برخی از اموال خود همکاری لازم را انجام نمی‌دهد و سرنوشت ۸۰۰ هزار یورو و تعداد بسیار قابل توجهی سکه که در دست این فرد بود اطلاعی در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوهپایه زاده گفت: پرونده در حال انشا قرار قانونی و ارسال به دادگاه است و بازپرس پرونده ۱۵ مورد را در جهت افشای حقیقت به ضابط پرونده برای رسیدگی و اعلام نظر ارجاع داده است که بعد از گذشته ۶ ماه هنوز جواب مشخصی از طرف وی ارسال نشده است و این بخش از پرونده ابهاماتی قابل توجهی دارند.

وکیل مدافع مالباختگان سکه ثامن گفت: با توجه به نقص در تحقیقات اگر پرونده به دادگاه ارسال شود باید این نواقص رفع شود.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: پرونده سکه ثامن مالباختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمدعلی گرایی که مدت‌ها دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۷۷ کیلوگرم را در اختیار داشت، پس از مدت‌ها با تصمیم کادرفنی از این وزن المپیکی کنار گذاشته شد و نهایتاً این شانس را دارد که در وزن ۸۲ کیلوگرم، در مسابقات جهانی احتمالی ۲۰۲۴ کشتی بگیرد.

به گزارش فرهیختگان، گرایی که او را شاهین کشتی فرنگی و کاپیتان تیم ملی می‌دانند اما با فن «سنجاب پرنده» در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در خاطره‌ها مانده است. بهترین مقام گرایی بزرگ‌تر در این سال‌ها، سومی جهان بوده و شکست در رده‌بندی المپیک که از همین رو شاید او را برای شناسایی بهتر «برادر محمدرضا گرایی» بدانند.

پس از ماجرای پرتاب بطری آب در جریان مبارزه برادر کوچک‌ترش، محمدعلی عملاً به کنار رفت و پس از بخشش محرومیت هم نتوانست وفق مراد کادر فنی پیش برود؛ تا جایی که اکنون بهای آن بطری را با از دست دادن دومین المپیک متوالی زندگی‌اش، از دست بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898700

دیگر خبرها

  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند