Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید برروی کاغذ، سال ۲۰۱۹ برای شرکت ایتالیایی لامبورگینی، یک سال با شکوه باشد، این شرکت در سال گذشته اولین مدل شاسی‌بلند خود را طی ۱۵ سال اخیر رونمایی کرد و از همان ابتدا با فروش بسیار بالایی برای این مدل روبه‌رو شد، در حال حاضر مدل‌های شاسی‌بلند بیش از هر زمان دیگری طرفدار دارند و مدل شاسی‌بلند اوروس، هر چند به خودرو‌های سوپراسپرت لامبورگینی شباهتی ندارد، اما باز هم در بازار بسیار موفق است، مدل اوروس حال به‌قدری محبوب شده که در سال ۲۰۱۹، فروش لامبورگینی را نسبت به سال گذشته، دوبرابر کرده و  لامبورگینی دیگر به ثبت رکورد ۸ هزار فروش در سال جاری، فاصله چندانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در واقعیت، مدیران شرکت فولکس‌واگن (مالک لامبورگینی) از وضعیت این برند ایتالیایی رضایت ندارند.

هربرت دیس، مدیرعامل فولکس‌واگن انتظارات بیشتری از برند لامبورگینی دارد و امیدوار است تا این شرکت در بازار همچون برند فراری (دیگر برند ایتالیایی زیر مجموعه فولکس‌واگن) عمل کند. عدم رضایتمندی از وضعیت مالی لامبورگینی موجب می‌شود تا معرفی جانشین ابرخودروی اونتادور، به تعویق بیفتد، لامبورگینی اونتادور در سال ۲۰۱۱ معرفی شده و تاکنون در چند مدل تولید و به بازار عرضه شده است، این مدل در سال ۲۰۱۱ جایگرین لامبورگینی مورسیه‌لاگو شده بود.

استفاده از پیشرانه هیبریدی آئودی در مدل جدید لامبورگینی

ماجرا از این قرار است که آئودی برنامه‌ای برای صرف هزینه به منظور بروزرسانی پیشرانه ۱۲ سیلندر لامبورگینی طبق استاندارد آلایندگی جدید اروپا ندارد، این شرکت مایل است تا بر روی پیشرانه ۸ سیلندر هیبریدی مدل‌های سوپراسپرت خود سرمایه‌گذاری کند، به همین دلیل شاید در مدل بعدی لامبورگینی از پیشرانه ۱۲ سیلندر استفاده نشود، این خبر چندی پیش نیز منتشر شده بود و شایعات از معرفی مدل هیبریدی جایگزین اونتادور به شکل غافلگیرانه در نمایشگاه خودرو فرانکفورت خبر می‌داد.

اما به‌نظر می‌رسد لامبورگینی علاقه‌ای به پیشرانه‌های الکتریکی و هیبریدی ندارد، در حالی که پورشه، مک‌لارن و فراری به سمت الکتریکی کردن خودرو‌های خود قدم برداشته‌اند، این شرکت همچنان به استفاده از پیشرانه‌های درون‌سوز تمایل دارد. از ابتدای سال خبر‌هایی مبنی‌بر استفاده لامبورگینی از یک پیشرانه ۱۲ سیلندر به همراه موتور‌های الکتریکی برای ساخت ۱۱۰۰ اسب‌بخار قدرت منتشر شدند، اما در گزارش آوریل این شرکت اعلام شد که جایگزینی اونتادور از سال ۲۰۲۰ به سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد و حال امکان دارد این زمان نیز ۲ سال دیگر یعنی به سال ۲۰۲۴، به تاخیر بیفتد.

با توجه به شرایط فعلی هیچ احتمالی از زمان معرفی ابرخودرو بعدی لامبورگینی نمی‌توان ارائه داد، اما به‌نظر این اتفاق به طور قطع تا پایان سال و نمایشگاه خودرو فرانکفورت، رخ‌نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:همکاری BMW با شرکت بازی سازی چینی برای توسعه خودروهای خودران 

انتهای پیام/

تعویق افتادن معرفی ابرخودرو بعدی لامبورگینی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اتومبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی

ابراهیم بابایی، گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت رعایت ضوابط ایمنی و با درنظرگرفتن پیامد‌های نامطلوب ناشی از اجرای پروژه‌های ایمنی و آتش‌نشانی از سوی شرکت‌های فاقد صلاحیت، تدابیری در این خصوص اندیشیده شده است.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، با تشکیل کمیته تخصصی بررسی و تأیید صلاحیت مجریان طرح‌های ایمنی و آتش‌نشانی، برای بررسی مجوز‌های قانونی، سوابق فعالیت و میزان انطباق اقدامات انجام‌شده با اصول و استاندارد‌های موجود، اقداماتی را در دستور کار دارد.

بابایی تصریح کرد: این کمیته شرکت‌های دارای صلاحیت حرفه‌ای در ارائه خدمات متنوع ایمنی و آتش‌نشانی، نمایندگان معتبر فروش و ارایۀ خدمات، تولید‌کنندگان داخلی، طراحی و اجرای سامانه‌های اعلام و اطفای حریق، را معرفی می‌کند.

وی بیان داشت: همچنین مراکز ارائه خدمات شارژ خاموش‌کننده‌های دستی، مراکز ارائه خدمات تعمیرات و نگهداری سامانه‌های اعلام و اطفای حریق و شرکت‌های ارائه خدمات مشاوره در زمینۀ ایمنی و آتش‌نشانی نیز معرفی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در ادامه، با اشاره اینکه صدور تأییدیه تجهیزات و تأسیسات ایمنی اماکن از سوی سازمان آتش‌نشانی، منوط به اجرای کار مجریان دارای صلاحیت است، تأکید کرد: توصیه می‌شود در اجرای طرح‌های ایمنی و آتش‌نشانی، از مجریان دارای صلاحیت استفاده شود.

بابایی افزود: کارفرما‌ها می‌توانند طی مکاتبه‌ای با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فهرست مجریان ذی‌صلاح را دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی
  • پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی از مشهد به دبی تا اطلاع بعدی
  • قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد
  • وقتی جیمی کرگر فکر می کند تلویزیون استودیو در حال افتادن و شکستن است! / فیلم
  • مچاله شدن لامبورگینی در برخورد با تیر چراغ برق! (فیلم)
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک
  • ببینید | تصاویری از گیر افتادن مردم در سیل در جزیره قشم