Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرایند قانونی تاسیس دفاتر نمایندگی احزاب سیاسی در مشهد تاکنون توسط ۲۲ حزب تکمیل نشده است. بر این اساس هم اینک ۳۶ حزب از مجموع ۵۸ حزب و دفتر نمایندگی احزاب در این شهرستان روند قانونی لازم را طی کرده اند.
 بر این اساس تاسیس دفتر شهرستانی احزاب سیاسی تنها نیازمند معرفی نماینده توسط حزب مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۵۸ حزب کشوری و استانی در شهرستان ۳.۵ میلیون نفری مشهد فعالیت دارند.

مشهد به عنوان دومین کلانشهر کشور پایگاه برخی احزاب، گروه‌ها و نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری طی انتخابات ادوار گذشته بوده است.

انتهای پیام//ف.ح      ۵۸ حزب فعال در مشهد  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه احزاب وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود

 بابک اقبالی رئیس گروه بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هفته سلامت، برنامه ویژه‌ای در بحث مراقبت‌های قلبی با اندازه‌گیری قندخون، وزن، فشارخون و انجام آزمایش قندخون و چربی خون را داریم و این برنامه در طول این هفته اجرا می‌شود.

او افزود: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده، از میان افراد بالای ۳۰ سال مراجعه‌کننده، ۳۰ درصد مبتلا به فشار خون (از هر ۳ نفر، یک نفر) و ۱۳ درصد مبتلا به دیابت (از هر ۷ نفر، یک نفر) هستند و اگر بیماری این افراد به‌موقع تشخیص داده شود، تحت درمان به‌موقع قرار می‌گیرند و از عوارض جانبی بعدی به‌دور خواهند بود.

رئیس گروه بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه برنامه دیگرمان آموزش به افرادی بوده که تحت درمان قرار ندارند و مهم‌ترین موضوع آن در خصوص عدم افزایش وزن است تا با مشکلات و سکته‌های قلبی مواجه نشوند، ادامه داد: همچنین به افراد شیوه زندگی سالم، تحرک بدنی مطلوب و تغذیه سالم آموزش داده و به تمام مراجعه‌کنندگان، ۳۰ دقیقه ورزش سبک و ۷ هزار گام پیاده‌روی توصیه می‌شود.

اقبالی با تأکید بر اینکه در هفته سلامت، بحث غربالگری سرطان‌های روده بزرگ، پستان و دهانه رحم برای گروه سنی ۵۰ تا ۷۰ سال، بیشتر از ۳۰ سال و ۳۰ تا ۶۰ سال انجام می‌شود، بیان کرد: همچنین در این هفته و در طول ایام سال بر غربالگری تیروئید در ۳ تا ۵ روزگی تأکید داریم و در همین راستا و با گرفتن چند قطره خون از کف پا، افراد مبتلا به بیماری‌های متابولیک و فیتلکونوری شناسایی می‌شوند و در مواردی که به‌موقع شناسایی شوند، از عقب‌ماندگی ذهنی و جسمی جلوگیری می‌شود و در این خصوص باید بگوییم که ۹۸ درصد نوزادان غربالگری شدند و از ۲ درصد باقی‌مانده هم درخواست داریم هرچه سریع‌تر مراجعه کنند.

او تصریح کرد: در میان مبتلایان به بیماری‌های غیرواگیر، بیشترین میزان ابتلا مربوط به فشارخون، دیابت و سرطان بوده و مهم‌ترین عامل در پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر تغذیه و فعالیت بدنی مناسب است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است